Iig Welkom

hanzjepanzje schreef:Hallo,
Ik ben Hans, ben 21 jaar oud, woon in Emmen en ben bezig met mijn laatste jaar Grafisch Vormgeven in Zwolle. Ben Ferrari liefhebber en verzamel uitsluitend 1:18 Ferrari's zowel Straat als F1. Heb er nog niet zoveel als Maarten, maar ben ook niet zoals hij er toe in staat om elke maand honderd te kopen, zo lijkt het in ider gevalVerder ben ik Formule 1 liefhebber en blij met alles wat met Ferrari te maken heeft
Ik dacht altijd fanatiek te zijn in het verzamelen, maar nu ik dit forum ken, betwijfel ik dat ten zeerste
Laat eens wat foto's van je verzameling! Lijkt me erg leuk om dat een keer te zien.Hallo,
Ik ben Hans, ben 21 jaar oud, woon in Emmen en ben bezig met mijn laatste jaar Grafisch Vormgeven in Zwolle. Ben Ferrari liefhebber en verzamel uitsluitend 1:18 Ferrari's zowel Straat als F1. Heb er nog niet zoveel als Maarten, maar ben ook niet zoals hij er toe in staat om elke maand honderd te kopen, zo lijkt het in ider geval Verder ben ik Formule 1 liefhebber en blij met alles wat met Ferrari te maken heeft Ik dacht altijd fanatiek te zijn in het verzamelen, maar nu ik dit forum ken, betwijfel ik dat ten zeerste