Stel je hier even voor

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Assendelft... :think: Daar komt DTM aka Bob toch ook vandaan..?

Iig Welkom :thump_up:
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Hallo,

Ik ben Hans, ben 21 jaar oud, woon in Emmen en ben bezig met mijn laatste jaar Grafisch Vormgeven in Zwolle. Ben Ferrari liefhebber en verzamel uitsluitend 1:18 Ferrari's zowel Straat als F1. Heb er nog niet zoveel als Maarten, maar ben ook niet zoals hij er toe in staat om elke maand honderd te kopen, zo lijkt het in ider geval :worshippy: Verder ben ik Formule 1 liefhebber en blij met alles wat met Ferrari te maken heeft :P Ik dacht altijd fanatiek te zijn in het verzamelen, maar nu ik dit forum ken, betwijfel ik dat ten zeerste :(
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

welkom alle nieuwe leden :thump_up:
Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Alle nieuwe leden welkom hier :worshippy:
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

hanzjepanzje schreef:Hallo,

Ik ben Hans, ben 21 jaar oud, woon in Emmen en ben bezig met mijn laatste jaar Grafisch Vormgeven in Zwolle. Ben Ferrari liefhebber en verzamel uitsluitend 1:18 Ferrari's zowel Straat als F1. Heb er nog niet zoveel als Maarten, maar ben ook niet zoals hij er toe in staat om elke maand honderd te kopen, zo lijkt het in ider geval :worshippy: Verder ben ik Formule 1 liefhebber en blij met alles wat met Ferrari te maken heeft :P Ik dacht altijd fanatiek te zijn in het verzamelen, maar nu ik dit forum ken, betwijfel ik dat ten zeerste :(

Welkom (ook aan alle andere leden hoor :wink:), is die opleiding leuk? Ik wil misschien later opleiding Industrieel Vormgever doen, ben nu ook veel Photoshop bezig :).
Laatst gewijzigd door BU op wo 11 mei 2005 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Volgens mij heb ik al heel veel nieuwe leden gemist maar ook namens mij --> Welkom en heel veel plezier hier op het forum.
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Van harte welkom aan een ieder die hier nieuw is! :D :thump_up:

Hallo,

Ik ben Hans, ben 21 jaar oud, woon in Emmen en ben bezig met mijn laatste jaar Grafisch Vormgeven in Zwolle. Ben Ferrari liefhebber en verzamel uitsluitend 1:18 Ferrari's zowel Straat als F1. Heb er nog niet zoveel als Maarten, maar ben ook niet zoals hij er toe in staat om elke maand honderd te kopen, zo lijkt het in ider geval Verder ben ik Formule 1 liefhebber en blij met alles wat met Ferrari te maken heeft Ik dacht altijd fanatiek te zijn in het verzamelen, maar nu ik dit forum ken, betwijfel ik dat ten zeerste

Laat eens wat foto's van je verzameling! Lijkt me erg leuk om dat een keer te zien. :thump_up:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Rick, Patrick en Hans, n hartelijk welkom (alsnog :wink:) op t forum. Dat jullie maar veel plezier ervan mogen hebben :thump_up:
Afbeelding
Shinobi

Bericht door Shinobi »

Hoi, ik ben Jan, 19 jaar jong, wonend in Breda, waar ik ook studeer (werktuigbouwkunde HBO 2e jaar).
Ik verzamel eigenlijk alleen maar 1:18, maar mijn verzameling is eigenlijk nog heel erg klein, hij groeit maar langzaam. Mijn auto interesse van modelauto's gaat vooral uit naar Japaners 8) , maar andere mooie modelen mogen er ook bij :D
Heeft iemand trouwens enig idee waar de Mitsu Evo VIII van AA in het wit te verkrijgen is
http://www.aa-collection.com/cgi-bin/autoartshopping/77182.html??, want ik kon hem alleen in het rood vinden...
Bracer

Bericht door Bracer »

Welkom op t forum Jan, misschien zie je tussen de verzameling van Andre wat interessants :wink: :mrgreen: heb je ook foto's van je eigen collectie? Iig, ook jij nog veel plezier op dit super forum!
Afbeelding
hanzjepanzje

Reacties op BU en jelmer

Bericht door hanzjepanzje »

Bu: Ja is een leuke opleiding, alleen als je vormgeven zoekt, als in het industrieel vormgeven wat jij bedoelt, zit je met mijn opleiding toch in een heel ander straatje. Die van mij is gericht op reclame. Ik geef vorm ( :D ) aan Posters, websites, brochures, folders, advertenties etc. Wanneer je photoshoppen leuk vindt kan het iets voor jou zijn, maar wanneer je meer iets zoekt in het ontwerpen van tastbare voorwerpen, is het niet jouw ding denk ik.

Jelmer: ik denk dat het van het weekend wel ff lukt om wat plaatjes te schieten. Zal ze posten en dan hoor ik wel wat je ervan vindt. Scheelt dat ik ze net, met behulp van mn vriendin, heb afgestoft. :dance: Heb er nu 37 en mn 38e is onderweg (Ferrari F1 2000 "King of Rain", dat klopt dames en heren, ik heb m gevonden :mrgreen: ) Verwacht geen speciale modellen, die heb ik nog niet... :(

Grtz, Hans
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Herzlich Willkommen aan iedereen die ik nog niet eerder begroet heb en veel jolijt op dit forum gewenst :worshippy:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Welkom shinobi, op dit forum. Ben benieuwd naar je modelletjes! Veel plezier hier :thump_up:
Afbeelding
Shinobi

Bericht door Shinobi »

Tnx. Ik zal proberen morgen even wat foto's te maken, en dan post ik ze wel in prive sectie
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Welkom aan alle die zich hier netjes voorgesteld hebben :thump_up:

Have fun :!:
Plaats reactie