Volvofiel's collectie

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Timo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Timo »

idd ik geef DTM 100% gelijk , moet je maar eens proberen volvofiel misshien geeft hij toe en heb je een nieuwe Benz

vindt het wel spijtig want het is een mooi model en je hebt er zo naar uitgekeken :?
1/18e teller:
Nissan/Datsun/Infiniti : 242

attracing.be => Quads, buggy's, scooters & accessoires
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

heb 'm gemailt over z'n "vriendelijkheid", en hij bood z'n excuses aan.
Maar ik vraag me af om nu, achteraf, nog om een nieuwe te vragen...

Ricardo/Andre, hebben jullie die vlekken ook? Anders zal ik 'ns om een andere vragen... nnToegevoegd na 2 minuten:nn
Supercharged schreef:Als ik het zo hoor weet ik niet of ik mijn Eleanor bij Tom's moet halen, dit soort berichten doet het imago van het bedrijf niet goed.
ik raad je aan het model eerst te bekijken, want de man is snel aangebrand: als je een klacht hebt voelt hij zich meteen aangevallen volgens mij, en daarom doet hij zo...
Supercharged

Bericht door Supercharged »

Nou, ik heb hem een week of 2/3 geleden besteld, maar hij stuurde me netjes een mail met de mededeling dat ze allemaal uitverkocht waren en dat er eind november een nieuwe levering zou komen en dat ik dan meteen gemaild zou worden. Allemaal heel netjes en aardig, dus dacht ik, laat ik daar maar op wachten.

Nu heb ik afgelopen week ook 2 'Eleanors' bij mijn plaatselijke modelbouwwinkel gezien, maar weet niet alleen niet hoeveel ze kosten. Omdat Tom's zo netjes reageerde wilde ik in eerste instantie wel tot eind november wachten. Maar nu ik het zo hoor weet ik niet of ik hun mijn bestelling wil 'gunnen'.

Ik denk dat ik volgende week of de week daarna even ga informeren hoeveel Eleanor hier in Venlo kost, en ik denk dat dat de doorslag geeft waar ik hem nou koop.
"When the flag drops, the bullshit stops."
Nieuw: Mini Cooper
volvofiel

Bericht door volvofiel »

ik heb net een mailtje van Tom gehad waarin hij zei dat het moeilijk was zijn geduld te bewaren omdat er 4 mensen tegelijk bellen (???) met een soortgelijke klacht, wat ik overigens niet begrijp. Maar, als er niets met het model aan de hand is, is er verder ook niets aan de hand. Als er wél iets met het model is, is er meer aan de hand. Ik vraag me trouwens ook af waarom de achterklep iets scheef zit, en als je erop drukt, hij wél recht gaat zitten.
Porsche

Bericht door Porsche »

Man man man Miserie miserie :P :P
Al meer van die zaken over Tommeke gehoord :snooty:
Probeer in het vervolg bij de betere modelbouwzaken te kopen :shifty:
waar je alles opvoorhand kan controleren .
Heb dat gedoe in 12 jaar nog nooit(en hopen dat dat zo blijft)meegemaakt :snooty:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Mijn model vertoont inderdaad ook witte vlekken op de achterruit. Bij aankoop al. Helaas was dit bij alle modellen zo die er stonden en vond het voor die 15 euro die ik moest betalen (normaal ergens tegen de 100 euro) geen probleem :mrgreen:
Porsche

Bericht door Porsche »

Ricardo schreef:Mijn model vertoont inderdaad ook witte vlekken op de achterruit. Bij aankoop al. Helaas was dit bij alle modellen zo die er stonden en vond het voor die 15 euro die ik moest betalen (normaal ergens tegen de 100 euro) geen probleem :mrgreen:
En eigenlijk een Kyosho(echte) voor 15 of 20 euro nieuw is nog minder dan de fantastiche buraggo (brol)die kosten die prijs ook al snel (en meer)
Een Kyosho kost al snel rond de 50 a 70 euro (nieuw in de winkel )
Dus voor 15 of 20 euro klagen je zou voor minder met je telefoon smijten :doh: (Tom Beemstermuis)
subarufreak
Contacteer:

Bericht door subarufreak »

ik had ook problemen met eleanor, zat een fout in de lak maar heb ze meegedaan naar mijn werk en dan netjes kunnen uitpolieren

jammer genoeg nog een bestelling van een charger maar die auto is echt een wrak... ga denk ik toch een nieuwe kopen...
ruit zit schuin, wielen lopen aan, chroom is beschadigd enzo... het is wel een jada toys maar dan nog, ben beter gewoon... maar das het risico van iets te kopen dat je niet ziet zeker? :oops:
Afbeelding
volvofiel

Bericht door volvofiel »

dank voor jullie tips en comments! :thump_up:

Ik denk dat ik Tom nog maar 'ns een mailtje stuur dat ik een andere wil of m'n geld terug. Want ik wil géén model met een scheve achterklep, los voorwiel en allemaal witte vlekken erop. En bovendien vraag ik me echt af hoe ddat van dat wiel kon gebeuren, kijk maar eens naar onderstaande foto's hoe dat wiel lag (foto's zijn wel een beetje slecht):

Afbeelding

Afbeelding

Het gekke is dat alle wielen op de bodemplaat geklemd waren, en het wiel met een schroefje aangedraaid moest worden. Ik vraag me dus af hoe dat wiel in godsnaam los geraakt kan zijn en áchter het achterwiel kon gaan liggen.
Wat zeggen jullie ervan?
caprigek

Bericht door caprigek »

gewoon terug sturen
en zeggen
ik wil een andere of mn geld terug

let wel op dat jij niet voor de extra verzendkosten op draait

groet caprigek
ik had verwacht dat tom slimmer was
zo reageren is niet bepaald slim met zoveel klanten
anders raak je het een en ander aan klanten kwijt
all objects in the mirror will be soon

dissapear
Supercharged

Bericht door Supercharged »

caprigek schreef: ik had verwacht dat tom slimmer was
zo reageren is niet bepaald slim met zoveel klanten
anders raak je het een en ander aan klanten kwijt
Of klanten-to-be. :wink:
"When the flag drops, the bullshit stops."
Nieuw: Mini Cooper
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

@ Volvofiel :
De achterruit van mijn Mercedes vertoond ook wat witte vlekjes,
niet veel maar ze zitten er wel.
Lijkt aslof Kyosho verkeerde lijm heeft gebruikt, nu heb ik echter van dit model ook de gewone uitvoering
(zonder leer , design velgen enz enz) deze heeft hetzelfde probleem kom ik nu achter.

Maar een afgebroken wiel en een scheef kofferdeksel nam
ik ook geen genoegen mee , zelfs niet voor die prijs.
Succes. :thump_up:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
mr.x turbo

Bericht door mr.x turbo »

Dit kan inderdaad niet door de beugel.
terug sturen die handel!
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Dat van het wiel ziet er inderdaad niet best uit. Denk dat de witte vlekken een algemeen probleem zijn en dat daar dus weinig aan te doen is. Mijne heeft precies hetzelfde probleem, :think: misschien dat ze daarom wel in de aanbieding zijn :mrgreen:
lord-j

Bericht door lord-j »

Ik wou ook gaan voor de E-Klasse maar heb het toch maar niet gedaan,en ja ook die witte vlekjes zaten ook op die E-Klasses. Best raar eigenlijk,het zat op al die E-Klasses

(ben toen voor de Lexus IS350 + Subaru Impreza WRX STI gegaan)
Plaats reactie