Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ook maar eens zo een Otto ding aangeschaft, overigens ook gelijk de laatste (mits ze met Mercedessen of Bugatti's gaan komen), vind ze toch een tikkie te grof qua afwerking helaas Iig wel bedankt voor het model Martin
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Wat heet grof. Het model kost in verhouding uiteraard ook niet veel. Het is persoonlijk niet mijn auto, maar het model ziet er goed uit. Hoop volgende maand ook mijn eerste Otto te mogen ontvangen.
Nog even en ik ben Rico voor
De bentley's zijn toch wel erg gaaf zeg, maar voor dat het de spuigaten uitloopt hier heb ik mezelf één eis gegeven: Er mogen Bentley's komen mits ze in groene dealerbox zitten.
Deze snorde ik op op ebay, helaas wel met een gelijmd spiegeltje (heb 't redelijk kunnen herstellen)
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Hele mooi model van deze Bentley. Het interieur ziet er super uit in deze kleur!
Weer een update om trots op te zijn. Ik zou hem ook niet laten staan voor dat spiegeltje
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Heel knap Maurice en mooi interieur , en ik kan me niet ontdoen van de indruk dat die oudere GTC's van Minichamps beter afgewerkt zijn dan de nieuwere (uitgezonderd de zijruiten dan)
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Bondracer schreef:Heel knap Maurice en mooi interieur , en ik kan me niet ontdoen van de indruk dat die oudere GTC's van Minichamps beter afgewerkt zijn dan de nieuwere (uitgezonderd de zijruiten dan)