Die Daf is toch echt super hoor, die oudere rallybakken blijven toch altijd veel avontuurlijker er uit zijn dan het tegenwoordige moderne spul

Ben ik helemaal met je eens. Ook al is de detaillering niet meer wat we gewend zijn tegenwoordig.FordMustangGT schreef:Die Daf is toch echt super hoor, die oudere rallybakken blijven toch altijd veel avontuurlijker er uit zijn dan het tegenwoordige moderne spul
Die geruchten heb ik ook gehoord. Alleen wat ik begrepen heb,.....er zou dit jaar een hele hoogkwalitatieve serie DD-ers uit de Dakar serie verschijnen. Maar dit zullen hoofdzakelijk de nieuwere trucks zijn. Dit omdat de mallen dan veelal hetzelfde zijn. Ook de oudere zouden op het programma staan, maar lag financieël wat moeilijker omdat de modellen nogal veel van elkaar afwijken. Het is dus nog vooral een kosten/baten plaatje of deze modellen er ooit zullen komen.buttonfreak schreef:Ik heb me laten influisteren dat er misschien nieuwe modellen komen van die trucks met een heel andere detaillering...
Wie nietWacht alleen eventjes tot Ikea de Bertby's weer in de aanbieding heeft.
Mag ook wel,.....prijsverschil is twee keer zo groot.Jolly Club schreef:De Ginaf oogt een tikkie grof, spiegeltjes/sleepogen voor en achter, maar de MAN van Stacey is echt bloedjemooi gemaakt !