De verzameling van coolpappa04 update 10/01
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Re: De verzameling van coolpappa04 K-mart 8 cars
Fraaie aanwinsten! Zijn er veel fanatieke Cars verzamelaars zoals jij?
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
Hoi Peet, Ja hoor en meer dan 90 procent zijn volwassenen tussen de 25 en 75 jaar die ze verzamelen!Peter Parker schreef:Fraaie aanwinsten! Zijn er veel fanatieke Cars verzamelaars zoals jij?
Ik zit zelfs op face-book op een cars item voor alleen verzamelaars van deze kleine leuke autootjes, en in de VS is het een gigantische hype, mensen overnachten soms 2 dagen op voorhand bij een winkel om toch maar een "limited edition te kunnen bemachtigen, zo is er nu een Ultimate chase reeks in de handel van racers die speciaal gemaakt zijn met een gelimiteerde oplage van een paar 1000 stuks wereldwijd, ze kosten wel rond de 300-400 eur of een paar duizend dollars voor de versie die is gemaakt enkel en alleen voor de medewerkers van de cars2 film.
De 1:18 diecast mcqueen die is uitgebracht heeft momenteel een marktwaarde van 10 BBR's in schaal 1/18 om maar te zeggen

Het wordt ook al lang niet meer als speelgoed aanzien, maar als zeldzame collector-items

- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Gave aanwinsten, they are shiny! En apart om te horen dat de kinders zelf niet eens met de Cars items kunnen spelen omdat alle volwassenen ze inpikken 

Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
- coolpappa04
zipperscales schreef:Gave aanwinsten, they are shiny! En apart om te horen dat de kinders zelf niet eens met de Cars items kunnen spelen omdat alle volwassenen ze inpikken

Weer een erg mooie update
Je mag je vriend wel bedanken maar dat zal je vast wel gedaan hebben
de zilver kleurige zijn zeker erg apart maar mijn favoriet is toch deze

Je mag je vriend wel bedanken maar dat zal je vast wel gedaan hebben

de zilver kleurige zijn zeker erg apart maar mijn favoriet is toch deze

- Powersprint
Schitterende Cars modellen weer! Het blijft me steeds verbazen waar je ze weer vandaan tovert 

- coolpappa04
Re: De verzameling van coolpappa04 SDCC 2012
Na een leuke vakantie te hebben doorgebracht in croatie waren er thuis weer een paar hele mooie cars op me te wachten welke opgestuurd door mijn vrienden uit de VS!
Vooral met de exclusieve SDCC (san diego comic com beurs) mater 2012 ben ik héééél blij, deze wordt enkel ontworpen en verkocht op deze beurs door mattel, en zal nooit in de winkels uitkomen.
Het leuke eraan is dat deze een fragment uit cars 2 naabootst nl mater die kennis maakt met de japanse toiletten!
Als je achteraan de knop indruk gaan er overal lichtjes flikkeren en is er een leuk deuntje waarop mater begint te vloeken omdat ze hem volzepen, super gewoon!!!
Ook met het boek ben ik content want er staan een hoop nog uit te komen modellen in met de beschrijving van hun personage en er is ook een exclusieve metallic mc queen bij
de rest kennen jullie wel als je de film hebt gezien
the bomb mater, ka-ciao franscesco op de bumber van mc queen, pacer met helm en metallic franscesco
brengt mijn tussentotaal op 476 verschillende!!!

Vooral met de exclusieve SDCC (san diego comic com beurs) mater 2012 ben ik héééél blij, deze wordt enkel ontworpen en verkocht op deze beurs door mattel, en zal nooit in de winkels uitkomen.

Het leuke eraan is dat deze een fragment uit cars 2 naabootst nl mater die kennis maakt met de japanse toiletten!
Als je achteraan de knop indruk gaan er overal lichtjes flikkeren en is er een leuk deuntje waarop mater begint te vloeken omdat ze hem volzepen, super gewoon!!!
Ook met het boek ben ik content want er staan een hoop nog uit te komen modellen in met de beschrijving van hun personage en er is ook een exclusieve metallic mc queen bij

de rest kennen jullie wel als je de film hebt gezien

the bomb mater, ka-ciao franscesco op de bumber van mc queen, pacer met helm en metallic franscesco

brengt mijn tussentotaal op 476 verschillende!!!

- Ferrarifan
- Contacteer:
Leuke update weer, vooral de toilet versie. Die is toch wel erg exclusief 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- muppiemaster
- Contacteer:
gave update!
word weer tijd voor een overzichtje
op naar de 500.
grtz Nino.
word weer tijd voor een overzichtje

op naar de 500.
grtz Nino.
MVG. Nino
Gaaf dat ze daar een encyclopedie van gemaakt hebben!
- alain_1978
Hey Peter, hopelijk heb je een mooie vakantie gehad.
Je update ziet er weer exclusief uit amaai. Die encyclopedie ziet er wel interessant uit hé.
Handig om eens een overzicht te hebben.

Je update ziet er weer exclusief uit amaai. Die encyclopedie ziet er wel interessant uit hé.
Handig om eens een overzicht te hebben.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- coolpappa04
Bij 500 stuks maak ik eens een grote overzichtsfoto, belooft!!!!muppiemaster schreef:gave update!
word weer tijd voor een overzichtje![]()
op naar de 500.
grtz Nino.

- coolpappa04
Hoi alain,alain_1978 schreef:Hey Peter, hopelijk heb je een mooie vakantie gehad.
Handig om eens een overzicht te hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja de vakantie was geweldig enkel wat tegenslag gehad bij het thuiskomen (maar dat zal ik je binnenkort wel eens vertellen

De encyclopedie is inderdaad geweldig maar wel staan er spijtig genoeg nog niet alle verschillende modelletjes in die op de markt zijn of vooral waren met de nadruk op volledig uitverkocht, maar er zijn er ook zo veel hé

Ze blijven maar komen , leuk dat je er nu ook een naslagwerk van hebt ,is altijd mooi bij een collectie , weer top Peter 

Leuke nieuwe modellen
Die toilet versie ziet er wel ff schrikke uit als je niet meteen oplet dat hij in de toilet scene staat
Ik dacht is die aan het smelten ofzo haha

>>Check out my collection
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... 88#p442869" onclick="window.open(this.href);return false;<<