De bouw van de nieuwe website vordert gestaagd. Ben nu bezig met het schrijven van korte wedstrijdverslagen bij Mille Miglia, Targa Florio en Le Mans. Ook vind je daar de top 10 van elke race en de Klasse winnaars.
Niet zo lang geleden is er een wederom een nieuw verzamelonderdeel toegevoegd. Sommige zullen deze mogelijk al gespot hebben toen ik foto's van mijnwebsite liet zien (enige pagina's).
Tot nu toe had ik Formule 1 buiten mijn verzameling gelaten, maar daar is dan nu verandering in gekomen. Als keuze heb ik mijn alltime favoriete Formule 1 stal gekozen. Voordeel er is een begin en een einde
De Keuze is:
LOTUS
De reden is, Ik ben altijd een gorot fan van de JPS en Goldleaf livery geweest en Colin Champman is een man die ik erg bewonder om zijn inventieve oplossingen waarmee hij de F1 verrijkt heeft.
Lotus 25 (1/43 model by RBA)
Lotus 79 (1/43 model by RBA)
Daarnaast kreeg ik nog nieuws uit Italië. Er staat twee modellen voor mij bij ABC. De verrassing was groot. Niet alleen blijkt het niet om twee gebouwde modellen te gaan, maar om 1 gebouwd model en een kit. Om de verwarring nog groter te maken zijn het ook nog is de twee Alfa Romeo Mille Miglia winnaars die in eerste instantie niet verkrijgbaar waren en zijn de twee die zogenaamd wel leverbaar waren ineens niet leverbaar

Is het nog te volgen
Al met al ben ik wel blij dat ik deze twee Alfa's binnenkort aan de verzameling kan toevoegen, want deze twee modellen zijn nortmaal niet te vinden en worden door niemand anders gemaakt.
De twee niet leverbare modellen zijn wel als gebouwd model van ABC te verkrijgen, maar een prijskaartje van € 220 per stuk is voor mij een niet bespreekbaar onderwerp.