Tot anderhalf jaar (begin 2008) geleden was ik fanatiek autospotter. Laatste tijd heb ik het erg druk, en mijn interesses beginnen ook wat meer volwassener te worden. In die periode ging ik nog wel eens met vrienden 'spotten' en heb ik veel leuke auto's gezien. Nu maak ik alleen nog maar foto's van echt dikke wagens als ik die toevallig tegen kom, want ik zoek het niet op wat ik voorheen wel deed (Laren, Amsterdam etc.).
Wat ik wel nog doe, zijn tripjes naar het buitenland omdat dat zo veel meer sfeer mee brengt. Nurburgring, Le Mans, Parijs en plekken in Oostenrijk vind ik nog wel leuk, omdat je het daar niet zo fanatiek hoeft te doen want je ziet altijd wel wat diks!
Afgelopen tijd heb ik in Nederland ook nog wel wat leuke wagens zien die ik graag met jullie wil delen.
Helaas gaat LeMans dit jaar voor mij niet door ivm exames op school (veel belangrijker haha), maar van de zomer ga ik wel naar vrienden in Oostenrijk en daarna pak ik Parijs misschien ook nog mee. Nurburgring staat ook nog op de planning, dus jullie kunnen nog wel meer van mij verwachten!