Montezemolo

Die gaat er hier ook zeer zekers komen.Montezemolo schreef:Veyron Pur Sang![]()
Maakt niet uit wat die kost
![]()
Montezemolo
Als ze net zo snel zijn als de laatste Veyron's ergens in 2011Niek-106 schreef:Die gaat er hier ook zeer zekers komen.Montezemolo schreef:Veyron Pur Sang![]()
Maakt niet uit wat die kost
![]()
Montezemolo
is hier al iets over bekend wanneer deze in productie gaat?
Niek
De CCX zal binnenkort uitkomen, hij staat al sinds oktober op de coming soon lijst, de rest wat op deze lijst stond aangekondigd als coming soon in oktober en november is inmiddels al verkrijgbaar. Volgens mij zou de zwarte versie het eerst uitkomen, maar van deze kleur staan nog geen foto's op de site, misschien dat de zwarte verf op isscoobygc8 schreef:Ik heb nog niks over de koenigsegg kunnen ontdekken![]()
Weet iemand daar iets meer van?
lambo schreef:De CCX zal binnekort uitkomen, maar ik denk dat ze zichzelf bij AutoArt ( 2007 kleimodel, 2008 afgewerkt model, 2009 nog niets ) diep schamen en hem daarom maar niet hebben laten zien op de Toyfair. In ieder geval staat de CCX nog niet op ebay, als hij hierop verschijnt ( meestal van verkopers in hong kong ) dan duurt het nog zeker zo'n 6-8 weken voordat we ze bij Nederlandse dealers kunnen halen, in Duitsland ongeveer 4-6 weken. Dus verwacht de CCX maar niet voor April en hoop maar dat het voor 2010 wordt. We wachten er al een paar jaar op dus een jaartje meer of minder maakt ook niet meer uitscoobygc8 schreef:Ik heb nog niks over de koenigsegg kunnen ontdekken![]()
Weet iemand daar iets meer van?
Ik hou van moderne sportwagens, ik weet niet of de CCX daar nog onder valt als hij wordt uitgebracht, misschien dat de CCX dan meer bij de Lamborgini Espada en de Alfa Montreal pastMontezemolo schreef:owh ja, die CCX had ik ook nog in bestelling staan, ik was hem haast vergeten
![]()
Montezemolo