Bij deze wil ik twee nieuwe aanwinsten showen. De eerste staat hier sinds dinsdag avond, met dank aan Scapa, dank voor de mooi deal
Model was wel niet meer in nieuwstaat, de ophanging was al gelijmd (maar een beetje slordig, de antenne miste en de linker spiegel miste. Daaraan heb ik dus wat gedaan en het model zelfs verhoogd

! Ja verhoogt, het gebeurd niet vaak maar ik vond het meer passen bij de wielen en het doel wat ze dienen
(De spiegel is voorlopig even naar de andere rally gegaan, heeft die tenminste twee spiegels

)
--- Mitsubishi EVO VI (Rally Of Canberra) ---
De tweede aanwinst ben ik erg blij mee, het is de Trueno uit Initial D

De film heb ik gezien en vond het echt een wanna have. Gelukkig dat er nu dus naast de baggere Jada Toys ook een mooie AA is! Model gekocht via een Japanse webstore die er gelukkig nog één had, dus al met al viel het erg mee qua kosten. Wel hebben ze de policy op de doos te zetten wat je betaald hebt, dus er kwam vandaag nog even vrolijk 28 eurie bij

maar goed daar had ik op gerekend en met het model dat "gewoon" 85 euro kostte, kwam het met verzenden erbij nog op een redelijk bedrag.
Voor de gene die zich afvragen wat de beker op het dash doet, daar draaid het om in de film! Pk's zijn niet alles, nee handeling is ook belangrijk. Ze wonen op de berg en hebben een tofu bezorg dienst. Meestal kwam de helft niet aan wegens eruit klotsen, met die beker leert hij rijden.
Okea, enough talk (voor degene die het hele verhaal achter de film niet kennen, googlen en de film zien

):
--- Toyota Trueno Ae86 (InitialD) ---