Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ferrari10flrb schreef:Ik mis nog de Ferrari 550 Maranello GTS, waarmee Kox de GTS klasse van de 24 uur van Le mans in 2003 heeft gewonnen. Toch zo ongeveer de belangrijkste overwinning.
Dat is zeer zeker waar, sluit me er helemaal bij aan
Dat is vloeken in de kerk, we weten allemaal: St Paul + Ferrari =
Ferrari10flrb schreef:Ik mis nog de Ferrari 550 Maranello GTS, waarmee Kox de GTS klasse van de 24 uur van Le mans in 2003 heeft gewonnen. Toch zo ongeveer de belangrijkste overwinning.
Dat is zeer zeker waar, sluit me er helemaal bij aan
Volgens mij gaat dat over de Ferrari in de F1. Overigens was het racen met de 550 GTS feitelijk een prive initiatief en tevens vele malen succesvoller dan de fabrieks 575 GTC.
Ferrarifan schreef:
Volgens mij gaat dat over de Ferrari in de F1. Overigens was het racen met de 550 GTS feitelijk een prive initiatief en tevens vele malen succesvoller dan de fabrieks 575 GTC.
Uit dezelfde zeer betrouwbare bron durf ik te beweren dat de aversie jegens het merk bij deze doorgewinterde McLaren fanboy veel verder reikt dan enkel F1. Je hoeft maar naar zijn avatar te kijken..
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Zucht.... als je nooit de moeite neemt om te reageren doe dat dan ook niet als er toevallig een link is met Frari....
De display vormt een overzicht van alle partijen die van belang zijn geweest voor de carrière van Kox. Frari heeft niets betekent voor Kox, Prodrive heeft wat betekent voor Kox en Frari door een wagen uitstekend te prepareren. En uiteindelijk zat Hans Reiter achter het geheel omdat het zijn contacten waren. Op de plaat komen BMW Mclaren, Honda, Spyker en Aston Martin terug waar hij worksdriver was, uiteraard Reiter waar hij het grootste gedeelte van zijn carrière al voor werkt, Prodrive en Dörr. De Young Driver AM wordt misschien nog wel vervangen door een BMW. Enige merk wat nog echt mist op de plaat en wel een workscontract was.
De Camaro komt er als Amerikaan niet op. uiteindelijk komt het in mijn kast en ik voel mij gelukkig niet beperkt tot 1 merk oid waarbij ik ook maar een hoop troep koop omdat dat merk er op staat. Je luistert ook niet naar 1 artiest en kijkt niet naar 1 schilder... maar je hebt wel de vrijheid naar een ander radiozender te gaan als Celine Dion op de radio komt of troep van "kunstenaars" als Pollock voorbij te lopen. Celine Dion, Pollock, Frari, Amerikaan... 1 pot nat.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
St. Paul schreef:Zucht.... als je nooit de moeite neemt om te reageren doe dat dan ook niet als er toevallig een link is met Frari....
De display vormt een overzicht van alle partijen die van belang zijn geweest voor de carrière van Kox. Frari heeft niets betekent voor Kox, Prodrive heeft wat betekent voor Kox en Frari door een wagen uitstekend te prepareren. En uiteindelijk zat Hans Reiter achter het geheel omdat het zijn contacten waren. Op de plaat komen BMW Mclaren, Honda, Spyker en Aston Martin terug waar hij worksdriver was, uiteraard Reiter waar hij het grootste gedeelte van zijn carrière al voor werkt, Prodrive en Dörr. De Young Driver AM wordt misschien nog wel vervangen door een BMW. Enige merk wat nog echt mist op de plaat en wel een workscontract was.
De Camaro komt er als Amerikaan niet op. uiteindelijk komt het in mijn kast en ik voel mij gelukkig niet beperkt tot 1 merk oid waarbij ik ook maar een hoop troep koop omdat dat merk er op staat. Je luistert ook niet naar 1 artiest en kijkt niet naar 1 schilder... maar je hebt wel de vrijheid naar een ander radiozender te gaan als Celine Dion op de radio komt of troep van "kunstenaars" als Pollock voorbij te lopen. Celine Dion, Pollock, Frari, Amerikaan... 1 pot nat.
Kortom, je raakt zo verstrikt in je eigen fundamentalistische non-argumenten dat je er inmiddels een gegronde reden in ziet om de enige Le Mans overwinning van je held, nota bene MET het zo bejubelde Prodrive, geen onderdeel van je tribute plankje te maken
Met je 'lichte' aversie jegens de VS in het achterhoofd mag Nederland vooralsnog blij zijn dat je niet in religie geïnteresseerd bent, ouwe geradicaliseerde fanboy!
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Markopolo schreef:
Wel grappig dat je dan 3 modellen koopt van een Amerikaan en is getekend door een Amerikaan........
Porsche is in mijn boekje duitsch.
Jolly Club schreef:
Kortom, je raakt zo verstrikt in je eigen fundamentalistische non-argumenten dat je er inmiddels een gegronde reden in ziet om de enige Le Mans overwinning van je held, nota bene MET het zo bejubelde Prodrive, geen onderdeel van je tribute plankje te maken
Met je 'lichte' aversie jegens de VS in het achterhoofd mag Nederland vooralsnog blij zijn dat je niet in religie geïnteresseerd bent, ouwe geradicaliseerde fanboy!
Plaats voor 8 modellen.... Als u had opgelet had u gezien dat de F1 GTR ook mist. Dat was een veel moeilijkere keus dan een frari. De AM mag plaats maken voor de BMW. Meer ruimte is er niet. Dat ene jaar prodrive frari weegt voor mij niet op tegen jaren prodrive, AM en een works contract. Niet zo heel moeilijk hoor.
Markopolo schreef:
Wel grappig dat je dan 3 modellen koopt van een Amerikaan en is getekend door een Amerikaan........
Porsche is in mijn boekje duitsch.
Seth Nieman, founder of the "Vliegende hagedis" is een Amerkiaan en Troy Lee (waarom je die wagens eigenlijk gekocht heb ) is ook een amerikaan kulleke.
Markopolo schreef:
Seth Nieman, founder of the "Vliegende hagedis" is een Amerkiaan en Troy Lee (waarom je die wagens eigenlijk gekocht heb ) is ook een amerikaan kulleke.
Ik spaar waggies, geen mensen. Ik vind de Amerikaanse autoindustrie zwaar inferieur aan de Europese. En ik veracht de post-nazistische houding en politiek van Amerika. Zal er dus ook nooit komen. Neemt niet weg dat er individuen lopen die succesvol zeer mooie dingen afleveren. Bv Troy maar ook Singer Vehicel Design. En een Nieman die een team op zet wat niet dom paar namen van sponsoren op de wagen plakt maar consequent een thema gebruikt kan ik ook waarderen. Gelijk aan de juiste sponsorreeksen, red bull, martini, Gulf, Fina, jagermeister etc.
En omdat we nog niet helemaal klaar waren met updaten, Le Mans 2012: