v8-vette schreef:,het wordt steed leuker hierzo,er zijn hier bijna geen standaard auto's
![]()
heeft u (als peugeot verzamelaar) ook een peugeot 908 hdi le mans wagen in uw collectie?
Kevin

v8-vette schreef:,het wordt steed leuker hierzo,er zijn hier bijna geen standaard auto's
![]()
heeft u (als peugeot verzamelaar) ook een peugeot 908 hdi le mans wagen in uw collectie?
Kevin
Dat autokerkhof staat dat te koop, dat zou ik wel willen overnemen met alle autos die erop staan.peugeot-gek schreef:Ik deze week in verlof ben.
Zal deze week wat focussen om mijn modellen kamer.Mijn verzameling wordt
zo groot dat plaats te kort komt.
De eerste moeilijke beslissing was afscheid nemen van mijn autokerkhof
![]()
Had er wat lastig mee,maar kon niet anders ik wil mijn verzameling peugeots
verder en verder uitbreiden.
Maar die komt wel weer terug,als
![]()
Ook goed nieuws ik mag zaterdag achter mijn chinese peugeots die ik had besteld.
![]()
En voor de rest zullen we zien wat de week brengt.
Nice, man. Leuk dat je vriendin/vrouw je steunt in je hobbypeugeot-gek schreef:sorry,niet te koop.We zijn aan het sparen om te kunnen bouwen en dan zal de zolder verdieping helemaal voor mij zijn en die komt dan terug in zijn orginele staat
die stonden op mijn autokerkhofRicardo schreef:Het blijft hier maar komen en komenWat heb je trouwens met de originele modellen gedaan die op de diorama's horen
ze laat me doen,ze kan er mee levenScenic schreef:Nice, man. Leuk dat je vriendin/vrouw je steunt in je hobbypeugeot-gek schreef:sorry,niet te koop.We zijn aan het sparen om te kunnen bouwen en dan zal de zolder verdieping helemaal voor mij zijn en die komt dan terug in zijn orginele staat