Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Het is inderdaad een mooi model, er wordt nog wel op diverse forums geklaagd over het deurmechanisme. Het werkt niet zo als bij de echte CCX, maar ja, in de vitrine staan de deuren alleen open of dicht en hoeft er niemand in te stappen, dus niemand die het merkt.
De CCX komt net als de Veyron in een witte buitendoos met daarin de doos van CCX, naast het model vindt je daar ook het certificaat, een poetsdoek en een boekje over de ccx en over AutoArts CCX, geen vergrootglas deze keer. Ik zal van het weekend bij daglicht nog wat foto's maken.
lambo schreef:Het is inderdaad een mooi model, er wordt nog wel op diverse forums geklaagd over het deurmechanisme. Het werkt niet zo als bij de echte CCX, maar ja, in de vitrine staan de deuren alleen open of dicht en hoeft er niemand in te stappen, dus niemand die het merkt.
De CCX komt net als de Veyron in een witte buitendoos met daarin de doos van CCX, naast het model vindt je daar ook het certificaat, een poetsdoek en een boekje over de ccx en over AutoArts CCX, geen vergrootglas deze keer. Ik zal van het weekend bij daglicht nog wat foto's maken.
Is dit net zoals de Mazda 787B een Autoart Signature uitgave ?
Echt een supermooi model moet ik zeggen
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .