Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
JAAAA, weer een heel zeldzaam modelletje kunnen bemachtigen nl uit de ultimate super chase serie flash nilsson.
Hier zijn wereldwijd maar 4000 stuks van gemaakt en heel moeilijk te vinden.
Om op sommige hun vraag te antwoorden waar deze voorkomt in de film, wel de super chase versie's zijn enkel en alleen een paar seconden zichtbaar in cars 2 en alleen van het land waar de film wordt afgespeeld, dus long-ge is uit de chinese cars film, flash nilsson uit de zweedse, en deze moet nog uitkomen maar ik kan al niet wachten http://pixar.wikia.com/Fernando_Alonso
Ook heb ik nog een hauler kunnen bemachtigen van chick hicks welke ik nog niet had in mijn collectie.....
Boskoos schreef:Kijk eens aan al deze cars-wagentjes ! Tof om te verzamelen! Heb je misschien een foto waar ze allemaal opstaan?
Als ik er 500 heb ga ik nog een een overzichtsfoto maken, maar om een ideetje te hebben zie pagina 160 van mijn verzameling toen ik er al 400 had; nu zit ik ondertussen op 484 verschillende stuks
Weer geweldige aanwinsten Peter. Je zal wel stilaan mee bij de grootste collecties ter wereld hebben zeker?
Ziet er allemaal wer super uit. Zeker die zeldzame blijven toch iets apart hé
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:Weer geweldige aanwinsten Peter. Je zal wel stilaan mee bij de grootste collecties ter wereld hebben zeker?
Ho nee hoor alain,
Een nederlandse vriend van mij die heeft zo goed als alles, maar dan ook alles wat je kan vinden van cars (de 1:18 die cast mc queen, error versie's, facory cases, je kan het zo gek niet bedenken of hij heeft het,, niet normaal!!!!)
Binnenkort komt er trouwens een opel zafira uit van cars en zonder de banden, enkel op de velg zoals in de film http://pixar.wikia.com/Alex_Vandel
alain_1978 schreef:Weer geweldige aanwinsten Peter. Je zal wel stilaan mee bij de grootste collecties ter wereld hebben zeker?
Ho nee hoor alain,
Een nederlandse vriend van mij die heeft zo goed als alles, maar dan ook alles wat je kan vinden van cars (de 1:18 die cast mc queen, error versie's, facory cases, je kan het zo gek niet bedenken of hij heeft het,, niet normaal!!!!)
Binnenkort komt er trouwens een opel zafira uit van cars en zonder de banden, enkel op de velg zoals in de film http://pixar.wikia.com/Alex_Vandel
Deze wagens in 1/18 zijn volgens mij ook wel stoer om te zien! Heb je daar toevallig geen foto van?
Ik zag net je pagina 160 en ik voelde me serieus aangestaard!! prachtige wagens! :p
Fan van de film, is zeker fan van deze collectie!!
Ho nee hoor alain,
Deze wagens in 1/18 zijn volgens mij ook wel stoer om te zien! Heb je daar toevallig geen foto van?
Ik zag net je pagina 160 en ik voelde me serieus aangestaard!! prachtige wagens! :p
Fan van de film, is zeker fan van deze collectie!!
hier is hij 250 stucks wereldwijd, helaas niet in mijn eigen collectie 350 eur is net iets te duur vind ik
Bondracer schreef:Wist niet dat de films verschillend zijn van land tot land anyway , weer mooie aanwinsten Peter
Wist ik ook niet inderdaad. Dan wordt de veelzijdigheid van deze verzameling alleen maar grootser en grootser, volgens mij is de vraag nog steeds erg hoog. Toch mooi zo'n zeldzaam model in de verzameling.
Gisteren een holy grail cars gevonden in anderlecht bij een klein speelgoedwinkeltje nl wereldwijd de meestgezochte racer uit cars 2 in mattelversie, RIP CLUTCHGONESKI, hier ben ik echt heel blij mee want deze kom je maar tegen een paar keer op x aantal volle dozen cars (dus als iemand deze moest vinden laat maar iets weten en ik neem hem wel over!!!)
Ook deze hotwheels moest ik hebben, ik vind hem persoonlijk een van de mooiste die dit jaar zijn uitgebracht, de 2013 nieuwe viper geweldig model zowel in schaal als 1:1