Onderhandelingen met ABC zijn nog steeds gaande. ABC erkent dat de modellen wel van een "Very Poor Quality" zijn

De komende dagen kan ik een voorstel verwachten van ABC over 2 gebouwde ABC Alfa's 1936 en 37. Ik ben erg benieuwd wat ABC aanbied. De Alfa's zijn normaal €216 per stuk , daarmee zit er nog een gat tussen de waarde van de 3 gekochte FB Modellen.
Helaas zijn mijn foto's van mijn Forumdag aankopen mislukt en moeten overnieuw. Daarom nu een Mille Miglia up-date met bijzondere MM racers.
Vanaf 1930 werd het Mille Miglia startveld aangevuld met alledaagse burgerauto's . Het toppunt daarvan is mijn eerste wagen
ISO Isetta ( 1/43 model by Starline)
Haast belachelijk voor woorden, maar een vlot van deze waggelkarretjes namen deel aan diverse Mille Miglia. Het startnummer verraad dat deze Isetta om 21:04 van start ging in 1954. Dat betekend dat het een van de vroege starters was. De rijder ging er vol tegen aan, volgas Brecia uit op weg naar Rome. Toen hij de finish bereikte was de overwinnaar Ascari (met startnummer 602) al lang naar huis. Net zo als de andere 176 finishers die hem hadden ingehaald.
DE Mille Miglia was ook een playground voor de Italiaanse thuisbouwer. De meest wonderlijke bouwsels deden mee. Sommige maakten naam en behaalden (klasse) successen.
Giaur 750 (1/43 model by Starline)