Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jongens eventjes geduld nog, ga de jagermeister zaterdagavond ophalen en dan misschien komt van de week de PM per post anders de week erop! Zo gauw als ze er allemaal zijn maak ik een paar mooie foto's en zal deze op het forum zetten...Ben zelf ook benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien
Weer mooie foto's Kwiebus!!
Die kleur knalt ervanaf past super bij zn broertjes.
Vraag me alleen af waar die 5 blauwe bolletjes steeds voor zijn? ook wel logisch, je koopt natuurlijk alleen de modellen die je zelf mooi vindt en dat vinden wel meer mensen
Foto komt eraan wanneer de kasten geleverd en geplaatst zijn, dan maak ik foto's van zowel een lege vitrine en een paar gevuld met mijn modellen, dus ook van de opels
Zit nog op de nieuwe 2003 wrc versie te wachten maar die foto's gaan er zeker snel komen, vitrines zijn al ingeruimd..en het ziet er cool uit. Nu nog wat voetjes maken of aanschaffen om er nog meer variatie en meer modellen in kwijt te kunnen