Bij mijn 1:18 doe ik altijd de motorkap omhoog, dan de luchtinlaten, en daarna rustig de motorkap erop leggen, en dan blijven ze bij mij staan!rpi schreef:Bedankt voor jullie reacties, wordt iig zeer gewaardeerd![]()
Heeft er iemand ervaring met de 1:12 of de 1:18 Autoart Lambo beweegbare luchtinlaten? Deze blijven niet openstaan. Ik las dat de 1:18 daar ook last van heeft en ik wil daar iets aan doen. Zoals ze bijvoorbeeld wat stroever laten openen, zodat ze open blijven staan.
Is er iemand die daar iets op gevonden heeft?
Mmm, ik begrijp wat je bedoelt, maar dat werkt bij de mijne niet helaas.Tom_Aston-Martin schreef:Bij mijn 1:18 doe ik altijd de motorkap omhoog, dan de luchtinlaten, en daarna rustig de motorkap erop leggen, en dan blijven ze bij mij staan!rpi schreef:Bedankt voor jullie reacties, wordt iig zeer gewaardeerd![]()
Heeft er iemand ervaring met de 1:12 of de 1:18 Autoart Lambo beweegbare luchtinlaten? Deze blijven niet openstaan. Ik las dat de 1:18 daar ook last van heeft en ik wil daar iets aan doen. Zoals ze bijvoorbeeld wat stroever laten openen, zodat ze open blijven staan.
Is er iemand die daar iets op gevonden heeft?