Uiteraard een prachtige aanwinst, nu alleen nog even wachten voordat je hem echt uit de doos kunt halen

en zoals iedereen naar hun zwarte Diablo GTR in 1/18
 en zoals iedereen naar hun zwarte Diablo GTR in 1/18  

Ik kan niet wachten tot ik het rijtje Murci's naast elkaar in de kast kan zetten
 Ik kan niet wachten tot ik het rijtje Murci's naast elkaar in de kast kan zetten  

hoeveel was de normale prijs?lambodiecast schreef:Die 40th Anniv van AutoArt is echt een schitterend model, ik heb hem gelukkig kunnen kopen toen ie pas uit was ... aan een normale prijs, als je ziet wat ze nu kosten
ik heb er eentje staan een 1:12 40th anniv.lambodiecast schreef: Ben nu aan het zoeken naar de AutoArt 1/12 modellen voor een normale prijsen zoals iedereen naar hun zwarte Diablo GTR in 1/18

Paul M schreef:Binnenkort een uitgebreidde fotoreportage???
 ) Maar dan heb ik als het goed is ook weer 2 nieuwe Lambo's
 ) Maar dan heb ik als het goed is ook weer 2 nieuwe Lambo's  

(als je hem maar hebt
  (als je hem maar hebt  
   )
 ) 

Ik kan niet wachten op je verjaardag, en dan de foto's die gaan komen
  Ik kan niet wachten op je verjaardag, en dan de foto's die gaan komen  

Je bent niet de enigsteMontezemolo schreef:Ik kan niet wachten op je verjaardag
 Maar ik zal dan omdat iedereen zolang moet wachten een overload aan foto's maken. Als het goed is heb ik dan ook nog een ander Lambo model wat erbij komt
   Maar ik zal dan omdat iedereen zolang moet wachten een overload aan foto's maken. Als het goed is heb ik dan ook nog een ander Lambo model wat erbij komt  Langzaam maar zeker wordt de Lambo collectie toch groter en groter
  Langzaam maar zeker wordt de Lambo collectie toch groter en groter  

Telkens als ik langs de kamer loop waar hij staat moet ik toch even kijken
  Telkens als ik langs de kamer loop waar hij staat moet ik toch even kijken