Doe dat met m'n Porschekes ook graag, de evolutie laten zien van de voorbije decennia... Altijd heel leuk

inderdaad erg mooi foto, ik vind ze ook steeds mooier worden in die familieSilverarrow schreef:Dit is een mooie fotoMB 500 Sec Ronnie schreef:, laat mooie de "evolutie" van de grote coupés zien
!
Ik heb nog geen overzichtsfoto gezienAls er nog verzoeken zijn: laat het weten
OeiMB 500 Sec Ronnie schreef:Hartelijk dank voor het posten van je 2 MB trucks.![]()
![]()
Nu weet ik, waarom ik moest na denken over de gevraagde modellen; de modellen hebben een andere naam
-700 (met zwarte bumper) NZG 397
-800 mee gespoten bumper en decals op de zijkant kabine (NZG 445)
Van de 800 is ook nog een bakwagen leverbaar (NZG 454, in verschillende kleuren) ook in de schaal 1/43.
Deze auto's werden gemaakt voor de Aziatische en Zuid-Amerikaanse markt (Tata Industries India/Brazil). In Europa werden deze auto's verkocht als Mitshibitshi Canter (Fuso in Japan en China).
Al met al bedankt voor het posten van je foto's![]()
Is het al gelukt om zo'n 100 te kunnen kopen, Spaanse Politie uitvoering![]()
In West Europa zijn er ook nog andere uitvoeringen verkocht van dat model; 120, 140; meer pk's maar zelfde laadvermogen, enkele zijn verkocht geworden met dubbel lucht op de achteras.
Ron
Aan iedereen die een overzichts foto wil zien, met name de 'jonge jongens' onder onsKyoshofan schreef:Ik heb nog geen overzichtsfoto gezien
Beste Quac,Quac schreef:Mooi zo die coupe's bij elkaarJammer dat MB bij de nieuwe een beetje te ver is gegaan met het design, vind de klassiekere modellen veel mooier
![]()
Leuk overzichtje van te bouwen kits Ron, ben benieuwd hoe ze worden als je er tijd voor hebt!![]()
Quac
sonett schreef:een C 112 ik kit
![]()
![]()
ik heb die enkel in 1/18