Marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
goededag
Schaal: 1:18

Re: Marktplaats

Bericht door goededag »

ok. nee dan ken ik hem niet.
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Audi-Exclusive schreef:
Maarten Mercedes schreef:Deze adverteerder ? http://verkopers.marktplaats.nl/14474745" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja die verkoper.
Ik hoor graag reacties van jullie over Kevin :)
Heb vorige week wat bij hem gekocht. Mailcontact is vlot, maar de verzendtijd niet. 6 dagen nadat ik het geld hat over gemaakt werd het pakketje op de post gedaan. Verder was alles in orde, gewoon goed verpakt e.d. :thump_up:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Audi-Exclusive

Bericht door Audi-Exclusive »

Maarten Mercedes schreef:
Audi-Exclusive schreef:
Maarten Mercedes schreef:Deze adverteerder ? http://verkopers.marktplaats.nl/14474745" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja die verkoper.
Ik hoor graag reacties van jullie over Kevin :)
Heb vorige week wat bij hem gekocht. Mailcontact is vlot, maar de verzendtijd niet. 6 dagen nadat ik het geld hat over gemaakt werd het pakketje op de post gedaan. Verder was alles in orde, gewoon goed verpakt e.d. :thump_up:
Nog even een vraagje.
Moest je hem er nog op aandringen om het te verzenden?
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Audi-Exclusive schreef:Nog even een vraagje.
Moest je hem er nog op aandringen om het te verzenden?
Ik had het geld op donderdag overgemaakt en had op maandag nog niks gehoord. Toen heb ik gevraagd of hij een bevestiging wilde sturen als hij het model zou verzenden. De dag er na kreeg ik een mailtje dat hij het pakketje op woensdag zou posten. Gisteren kwam hij binnen, maar op de pakketbon stond dat hij donderdag pas was gepost. Verder geen ramp, maar het had misschien iets sneller gekunt.
Maarten
Afbeelding
Flickr
freeroad
Schaal: 1:50
Contacteer:

Bericht door freeroad »

Kevin, dat is Transporter van hierop het forum. Die is gestopt met verzamelen, en doet daarom al ze modellen weg. Is een aardige jongen, dus kan je goed mee handelen zonder risico.
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
sybren

Bericht door sybren »

porsche228 schreef:ik heb ook een pakje ontvangen van Wouter, goed verpakt maar wel met schade wat blijkt deze schade zat er al op maar was mij nooit opgevallen op de foto.
Ik raad je dus aan wat extra foto's op te vragen
Vandaag ook wat gekocht bij hem ben benieuwd
freeroad
Contacteer:

Bericht door freeroad »

Iemand ervaring met H. Van Rooij uit Cothen Utrecht?
Hij heeft truckmodellen te koop staan, voor toch wat minder geld dan de winkelwaarde.
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
martyn
Schaal: 1:43

Bericht door martyn »

heb ook wat gekocht bij WRH goed email contact snelle levering en goede prijzen.
zeer tevreden donderdag deal gesloten vrijdag auto op de post zaterdag binnen topverkoper :thump_up:
Straetos

Bericht door Straetos »

Er wordt gewaarschuwd voor ene MGJ HOUBEN UIT MAASTRICHT
Deze persoon schijnt lege dozen te sturen en de postorder bedrijven de schuld te geven dat zij deze leegroven!

Positieve danwel negatieve reacties en of ervaringen aub!
Wild wild horses couldn't drag me away
sybren

Bericht door sybren »

martyn schreef:heb ook wat gekocht bij WRH goed email contact snelle levering en goede prijzen.
zeer tevreden donderdag deal gesloten vrijdag auto op de post zaterdag binnen topverkoper :thump_up:
Ik heb dus m'n Recaro porsche van autoart bij hem gekocht. prijs was zeker oke alleen hij zat los in een Bburago doos opgevult met kranten. Nou dat was dus geen goed idee, achterspoiler kapot op 3 plaatsen en helemaal afgebroken. Voorwielen waren alle 2 helemaal verbogen en de rechter kant was zelfs gedeeltelijk afgebroken. En de antenne zag er ook echt niet uit was op 3 plaatsen geknikt. Verder wel altijd goed contact gehad hoor en ook snel verzonden nadat het geld binnen was. Maarja ik had het toch wel handig gevonden als hij er een schroef doorheen had gedaan dat hij vastzat. Ben zeker 2 uur bezig geweest om hem weer netjes te krijgen.Maar ik zou toch wel weer iets kopen bij hem.
Regenkaiser

Bericht door Regenkaiser »

Kent iemand hier ....?
Ik heb aan hem een Looksmart Ferrari F2005 verkocht.
Het model is verstuurd en nu zegt hij dat het model zwaar beschadigd is.
Hij heeft het over de conformiteitseis en dreigt al met een dagvaarding.
Ik heb al tientallen modellen verkocht en verstuurd en dit is de tweede keer dat er een klacht is.
De eerste koper met een klacht was zelf een oplichter.
Hij zei na twee weken dat het model beschadigd was en dat hij het model net van het postkantoor had gehaald.
Gelukkig kon ik via track en trace zien dat hij het model al twee weken in bezit had! Beetje dom :)
Jan-Paul (Regenkaiser)
andre

Bericht door andre »

Regenkaiser schreef:Kent iemand hier ....?
Ik heb aan hem een Looksmart Ferrari F2005 verkocht.
Het model is verstuurd en nu zegt hij dat het model zwaar beschadigd is.
Hij heeft het over de conformiteitseis en dreigt al met een dagvaarding.
Ik heb al tientallen modellen verkocht en verstuurd en dit is de tweede keer dat er een klacht is.
De eerste koper met een klacht was zelf een oplichter.
Hij zei na twee weken dat het model beschadigd was en dat hij het model net van het postkantoor had gehaald.
Gelukkig kon ik via track en trace zien dat hij het model al twee weken in bezit had! Beetje dom :)
Jan-Paul (Regenkaiser)

Na het lezen van dit verhaal , lijkt het mij dat deze persoon bluft over de schade , vraag om foto's als eerste.
Als het model beschadigd is zal hij deze moet maken , doet hij dat niet is het gewoon intact en zonder schade .
Want om nu meteen met een dagvaarding te dreigen heeft geen enkele nut, elke vorm van rechtsgang zou deze klacht nu afwijzen
omdat er (waarschijnlijk) nog geen email verkeer is geweest over een dergelijke oplossing van de geleden schade .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Pas allen eventjes op voor meneer Martin van der Kolk, deze paardeloel heeft mij nu al een maand beloofd het geld terug te storten van een niet-ontvangen model, geld heb ik overgemaakt op rekeningnummer; 9258820 t.a.v. Elfers
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
SuperCars
Contacteer:

Bericht door SuperCars »

Hoeveel? ^ :o
SuperCars
Contacteer:

Bericht door SuperCars »

Iemand bekend met deze man verkoper? :MB/BMW Verzamelaar nr1.
Plaats reactie