Bij mij stond het eigenlijk gelijk vast dat het de goudmettalic moest worden,viel trouwens nog niet mee deze kleur te vinden,zilvergrijs had ook nog gekund,maar vind deze kleur het best bij de auto passen.Donkerblauw is ook heel sjiek,maar vind bij dit model de mooie lijnen een beetje wegvallen bij een donkere kleur,maar dat is persoonlijk natuurlijk.Driver-X schreef:Mooie updates deze klassiekers.
Ik wil de Espada ook een keer toevoegen aan de collectie, maar ik ben er nog niet over uit welke kleur, ik neig naar blauw, maar deze kleur staat hem ook goed..
Heb je misschien wel gelijk in,een ouderwetse Italiaanse kentekenplaat was waarschijnlijk mooier geweesttogicollector schreef:Prachtig duo, Frank. De Espada is ook een van mijn favorieten, qua lijn ontstaan uit de wonderschone Marzal. Toen kon een snelle sportwagen nog schoon van lijn zijn zonder te opzichtige openingen en spoilers. Daar heb je dan ook meteen de reden waarom bijv. moderne Ferrari's me niet bekoren.
de Zagato is ook prachtig. Hij doet heel wat solider aan dan de wat fragile 1:1. Alleen jammer van dat Alfa museum-nummerplaatje achterop, maar dat is persoonlijk.![]()
Koen
Inderdaad,de gelijkenis is er zeker,ze komen ook uit dezelfde tijd,de Ferrari is wel een stuk groter dan de Alfa.rpi schreef:De Giulia TZ is echt een pracht model geworden. Op je foto zo recht van voren lijkt het trouwens net een Ferrari 250 GTO vind ik.