Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hey, ik zie dat je de Sagaris van Revell hebt. Ik vind het een prachtige (brute) auto, maar ik ben altijd bang dat dat model misstaat tussen de rest van mijn modellen (autoart/kyosho/minichamps)... vooral de kwaliteit twijfel ik over. En de kleur valt ook steeds anders uit op foto's. Klopt de kleur met die van op jouw foto's met de werkelijkheid? Heb je misschien wat detail foto's van dit model? Je hoeft ze niet speciaal te maken, dan ga ik wel eens een keer in een winkel het model bekijken.
BerichtGeplaatst: Zo 21 Jan 2007 18:27 Onderwerp:
Hey, ik zie dat je de Sagaris van Revell hebt. Ik vind het een prachtige (brute) auto, maar ik ben altijd bang dat dat model misstaat tussen de rest van mijn modellen (autoart/kyosho/minichamps)... vooral de kwaliteit twijfel ik over. En de kleur valt ook steeds anders uit op foto's. Klopt de kleur met die van op jouw foto's met de werkelijkheid? Heb je misschien wat detail foto's van dit model? Je hoeft ze niet speciaal te maken, dan ga ik wel eens een keer in een winkel het model bekijken.
Ik zal kijken of ik de foto's nog heb ik heb ze wel gemaakt maar volgens mij staan ze op de andere computer
Ik was eergisteren naar een modelautowinkel hier in de buurt gegaan en toen zag ik dat ze de nieuwe kleur van de DB9 Coupe binnen hadden(een kleur die me niet aanspreekt). Dus ik dacht van nou laat ik eens vragen of hij ook de zilvere Volante verwacht binnen te krijgen. En ja hij zou hem binnen een paar dagen hebben dus ik gevraagd of hij mij even kon bellen als de DB9 binnen was. En vanochtend was het zo ver ik kreeg een telefoontje dat de DB9 Volante binnen was. Dus ik na mijn toetsen meteen naar de winkel gereden. En wat een schoonheid is het toch . Oke genoeg gepraat hier zijn de plaatjes:
Kok bejaardentehuis, reclame schreef:Ik mis iets kleur
Mooie aanwinst weer Brent. Zie deze auto toch liever als coupe om eerlijk te zijn, maar hij is zeker niet verkeerd. Ook nog plannen om de Jaguar aan te schaffen van Minichamps Die zal zeker in het rijtje passen
Kok bejaardentehuis, reclame schreef:
Ik mis iets kleur
Die moet je uitleggen
Mooie aanwinst weer Brent. Zie deze auto toch liever als coupe om eerlijk te zijn, maar hij is zeker niet verkeerd. Ook nog plannen om de Jaguar aan te schaffen van Minichamps Die zal zeker in het rijtje passen
Eerst komt waarschijnlijk ook nog de Coupe en ja de de Jaguar wil ik er ook graag aan toevoegen (weet alleen niet of ik voor de AutoArt of de Minichamps ga).