Wat een mooi ding is die Alfa toch
[Maurice'collection] Nog meer CMC Corsica
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Re: [Maurice'collection] Uber alfa @ P185!
Geen slechte foto's inderdaad!
Prachtig model weer van autoart!
Je hebt er weer een topper bij Maurice
En de prijs is weer omhoog gegaan bij autoart dan? Omdat je nu al 156,00 euro betaald voor een model?
Of is dit alleen bij dit model?

Je hebt er weer een topper bij Maurice
En de prijs is weer omhoog gegaan bij autoart dan? Omdat je nu al 156,00 euro betaald voor een model?
Of is dit alleen bij dit model?
Heel mijn Mercedes verzameling staat op Pagina 1
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=20947
Te Koop!!! Mercedes en Porsche modellen 1:18
WORDT VERWACHT: Mercedes GT AMG 1:18 limited 1/100 en 1/500 - - mercedes dirty Hero modellen !!
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=20947
Te Koop!!! Mercedes en Porsche modellen 1:18
WORDT VERWACHT: Mercedes GT AMG 1:18 limited 1/100 en 1/500 - - mercedes dirty Hero modellen !!
Inderdaad een erg gaaf model, een aanwinst in iedere collectie.
Persoonlijk hou wel van dit soort wagens.
Persoonlijk hou wel van dit soort wagens.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
- alain_1978
Blijft een schoonheid hé. Ik ben er ook al voor gevallen. Is idd weer een toppertje van AA.
Knappe aanwinst

Knappe aanwinst

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- mercedes fan
Weer 2 modelletjes toegevoegd
BOS models Mercedes 170, gewoon omdat het een geinig dingetje is:

Dan een 356A cabrio van Schuco, super model, voor weinig geld!

BOS models Mercedes 170, gewoon omdat het een geinig dingetje is:

Dan een 356A cabrio van Schuco, super model, voor weinig geld!

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

Re: [Maurice'collection] 2 nieuwe modelletjes!
2 Erg geslaagde modellen als je het mij vraagd!
- Mr. Dj M.
Mooie update Maurice!
De Merkedes is een leuk ding inderdaad, maar voor je gevoel krijg je bij de 540K meer waar voor je geld wat het modelletje betreft. Logisch want de 540K kent meer details, dus ja, van een kale kip kan je niet plukken
De 356 is een erg mooie update, al heb ik persoonlijk een beetje moeite met de rode kleur. In mijn verzameling past dat niet echt bij de oude Porsches en ook op het model zelf vind ik het van de ene kant wel erg smaakvol, maar van de andere kant voor geen meter bij een 356 passen.
Zelf heb ik al een tijd de coupé en de speedster, beide in de standaard zwarte en zilvere uitvoering. Heeft deze bij jou familie?
Van mij mag Schuco deze dus nogmaals overdoen. Dan denk ik maar in zwart voor de set met de coupe, dus wel graag met het lichte interieur sil vouze ples
De Merkedes is een leuk ding inderdaad, maar voor je gevoel krijg je bij de 540K meer waar voor je geld wat het modelletje betreft. Logisch want de 540K kent meer details, dus ja, van een kale kip kan je niet plukken
De 356 is een erg mooie update, al heb ik persoonlijk een beetje moeite met de rode kleur. In mijn verzameling past dat niet echt bij de oude Porsches en ook op het model zelf vind ik het van de ene kant wel erg smaakvol, maar van de andere kant voor geen meter bij een 356 passen.
Zelf heb ik al een tijd de coupé en de speedster, beide in de standaard zwarte en zilvere uitvoering. Heeft deze bij jou familie?
Van mij mag Schuco deze dus nogmaals overdoen. Dan denk ik maar in zwart voor de set met de coupe, dus wel graag met het lichte interieur sil vouze ples
Twee erg mooie modellen, zien er goed uit.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
- alain_1978
Grappige Mercedes. Ziet er een prima modelletje uit.
De Porsche ziet er goed uit maar is dat rood in het echt ook zo fel als op de foto's?
Mooie updates.
De Porsche ziet er goed uit maar is dat rood in het echt ook zo fel als op de foto's?
Mooie updates.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Die mercedes ziet er goed uit. Er zitten minder details op vergeleken met de 540K. Maar die zitten er bij de 1:1 ook niet
En die porsche is een leuk modelletje voor zijn prijs. Ik had hem alleen in een andere kleur genomen.
- mercedes fan
Heb eens wat nieuws geprobeerd
Al mijn modellen heb ik in hun doos gestopt en in de schuine kant van het huis gestalt, dat omdat ik de lol van het vezamelen een beetje kwijt was. Nu begin ik als het ware weer opnieuw met verzamelen, het werkt goed want ik heb binnen 2 weken al 8 modellen gekocht
Ik trap af met een wel heel gaaf model:

Al mijn modellen heb ik in hun doos gestopt en in de schuine kant van het huis gestalt, dat omdat ik de lol van het vezamelen een beetje kwijt was. Nu begin ik als het ware weer opnieuw met verzamelen, het werkt goed want ik heb binnen 2 weken al 8 modellen gekocht
Ik trap af met een wel heel gaaf model:

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

-
rsh_scuderia
- Moderator
Re: [Maurice'collection]AUTOart Aventador
Model is gaaf, kleur is nogal, ehhh, apart 
Wat deed het verzamelaarhart minder kloppen voor een tijdje?
De aanblik van Benzen soms?
Wat deed het verzamelaarhart minder kloppen voor een tijdje?
De aanblik van Benzen soms?
- NetForce84
- Moderator
Ben ook wel nieuwsgierig naar het antwoordrsh_scuderia schreef:Wat deed het verzamelaarhart minder kloppen voor een tijdje?
Ik ben ook benieuwd naar het antwoord...
De kleur is inderdaad erg appart voor een Lambo...
De kleur is inderdaad erg appart voor een Lambo...