Maar is een Talbot Lago.Montezemolo schreef:Mooie aanwinsten weer, en die groen lijkt inderdaad veel op een Bugatti 57sc Atlantic![]()
![]()
![]()
![]()
Montezemolo
Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Re: Peter's update 2-2 Spyker, Politoys en Hotwheels
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Vooral de Spyker vind ik een erg gedetailleerd model
Mooie foto's ook, vooral de bovenste 

- Tom_Aston-Martin
mooie foto's van prachtige auto's vooral die spyker is om te
!!! 

weer een gevarieerde up-date. Allemaal even leuk om te zien
DEnk toch dat jouw verzameling aanzienlijk gorter is dan mijn bescheiden collectie 
Heb jij je niet een nulletje vergistPeter Parker schreef:Dank je wel, ik durf niet zo goed te tellenZal het wel eens doen, denk rond de 500.

- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Leuke aanwinsten. Die Spyker is natuurlijk prachtig, maar die Corvettes en Hotwheels 333SP's zijn ook leuk om te zien. Zou die zwarte auto naast die mini een Ford Pinto kunnen zijn 

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

Ben meer weg van die leuke Hotwheels

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Hmmm ik ben eens begonnen met tellen, maar daar heb ik meer tijd voor nodigjonnoT schreef:weer een gevarieerde up-date. Allemaal even leuk om te zien
Heb jij je niet een nulletje vergistPeter Parker schreef:Dank je wel, ik durf niet zo goed te tellenZal het wel eens doen, denk rond de 500.
DEnk toch dat jouw verzameling aanzienlijk gorter is dan mijn bescheiden collectie

Hmmm ik ben eens begonnen met tellen, maar daar heb ik meer tijd voor nodig185 Dinky Toys, dat weet ik nu wel. Siku liep al tegen de 500. Dan ben ik nog niet begonnen aan mijn F1 en Le Mans modellen.

Instagram: DutchC6
Weer knappe aanwinsten Peter, zeker die Spyker F1
en die zwarte naast de Mini is geen Ford Pinto (want dat is een 3-deurs hatchback-model), maar ik vermoed dat het eerder een Chevrolet Chevelle is 

- fish88
- Schaal: 1:43
Mooie spyker 

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Vooral dat rijtje 333's is leuk.
Doet me meteen de controllers van een racebaan te willen vastgrijpen...
Doet me meteen de controllers van een racebaan te willen vastgrijpen...

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Yes een Chevelle! en die groene vertelde Buttonfreak is een Talbot Lagot.Bondracer schreef:Weer knappe aanwinsten Peter, zeker die Spyker F1en die zwarte naast de Mini is geen Ford Pinto (want dat is een 3-deurs hatchback-model), maar ik vermoed dat het eerder een Chevrolet Chevelle is
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
3 inch is natuurlijk makkelijker, maar ook daar zit een grens aan. Ik heb nu 3 kasten en die kasten heb ik uitgebreid met glazen planken, daar kon ik heel veel kwijt, maar het wordt nu moeilijk. En er is nog zoveel moois.MiddleMan schreef:Hmmm ik ben eens begonnen met tellen, maar daar heb ik meer tijd voor nodig185 Dinky Toys, dat weet ik nu wel. Siku liep al tegen de 500. Dan ben ik nog niet begonnen aan mijn F1 en Le Mans modellen.
Hoe bewaar je al die modellen? Heb je ze allemaal in vitrines staan? Of sla je ze op in dozen> Kan me voorstellen dat het uitstallen van 100-en modellen nogal wat ruimte kost.
![]()
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Dinsdag en op een holletje naar de kiosk voor een nieuwe 2CV. Ditmaal de 1939 prototype, althans dat dacht men eerst. Vlak voor de oorlog had men meerdere van dit type gemaakt. De oorlog gooide roet in het eten en de meeste werden vernietigd, zodat ze niet in handen vielen van de Duitsers. Uiteindelijk werd er eentje herstelt en werden er in 1994 nog 3 gevonden op een zolder. Ze waren vrij kwetsbaar door het lichte materiaal als aluminium waarmee ze gemaakt waren en nog lang niet de 2 CV die in volle produktie kon gaan.
1 koplamp, 1 achterlicht en een oprolbaar dak tot over de bagage ruimte. De vorm is wel zeer herkenbaar.

Volgende 2 keren komen er hele mooie versies uit, een besteller van Postes en de keer daarna een buta gas besteller met open bak.
Schitterende modellen.
Mijn 2e aanwinst komt van Dinky Toys, de beroemde Scout Car. Dit model is nog mooi gaaf en heeft de oude wielen en een soldaat. Die is meestal kwijt.

Diezelfde verkoper verkocht ook Dinky Toys Dublo en dat zijn zeer moeilijk vindbare 3inch versies van Dinky Toys. Ze waren bedoeld voor bij de 0 schaal treinen, maar het liep niet omdat Lesney/Matchbox al in die sector zat. Hierdoor zijn ze vrij schaars, maar wel erg leuk.

Dit is een Ford Prefect.

Deze Dodge Wrecker en Petrol Tanker zijn opgeknapt. De Dodge heb ik laten opknappen, het was een model van mijzelf van vroeger. Nu kan ie weer in de kast.

Deze 2 zijn van Hotwheels, een Ford Mustang en een Corvette, het blijven mooie modellen voor een klein prijsje.
1 koplamp, 1 achterlicht en een oprolbaar dak tot over de bagage ruimte. De vorm is wel zeer herkenbaar.

Volgende 2 keren komen er hele mooie versies uit, een besteller van Postes en de keer daarna een buta gas besteller met open bak.
Schitterende modellen.
Mijn 2e aanwinst komt van Dinky Toys, de beroemde Scout Car. Dit model is nog mooi gaaf en heeft de oude wielen en een soldaat. Die is meestal kwijt.

Diezelfde verkoper verkocht ook Dinky Toys Dublo en dat zijn zeer moeilijk vindbare 3inch versies van Dinky Toys. Ze waren bedoeld voor bij de 0 schaal treinen, maar het liep niet omdat Lesney/Matchbox al in die sector zat. Hierdoor zijn ze vrij schaars, maar wel erg leuk.

Dit is een Ford Prefect.

Deze Dodge Wrecker en Petrol Tanker zijn opgeknapt. De Dodge heb ik laten opknappen, het was een model van mijzelf van vroeger. Nu kan ie weer in de kast.

Deze 2 zijn van Hotwheels, een Ford Mustang en een Corvette, het blijven mooie modellen voor een klein prijsje.