Daar is ie weer! Peter 25 april 2018

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Re: Peter's update 2-2 Spyker, Politoys en Hotwheels

Bericht door buttonfreak »

Montezemolo schreef:Mooie aanwinsten weer, en die groen lijkt inderdaad veel op een Bugatti 57sc Atlantic Afbeelding :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Montezemolo :thump_up:
Maar is een Talbot Lago.
Powersprint
Schaal: 1:18

Bericht door Powersprint »

Vooral de Spyker vind ik een erg gedetailleerd model :thump_up: Mooie foto's ook, vooral de bovenste :worshippy:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

mooie foto's van prachtige auto's vooral die spyker is om te :drool: !!! :thump_up:
Afbeelding
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

weer een gevarieerde up-date. Allemaal even leuk om te zien
Peter Parker schreef:Dank je wel, ik durf niet zo goed te tellen :oops: Zal het wel eens doen, denk rond de 500.
Heb jij je niet een nulletje vergist :mrgreen: DEnk toch dat jouw verzameling aanzienlijk gorter is dan mijn bescheiden collectie :P
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Leuke aanwinsten. Die Spyker is natuurlijk prachtig, maar die Corvettes en Hotwheels 333SP's zijn ook leuk om te zien. Zou die zwarte auto naast die mini een Ford Pinto kunnen zijn :?:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Kyoshofan

Bericht door Kyoshofan »

Ben meer weg van die leuke Hotwheels :P :worshippy:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

jonnoT schreef:weer een gevarieerde up-date. Allemaal even leuk om te zien
Peter Parker schreef:Dank je wel, ik durf niet zo goed te tellen :oops: Zal het wel eens doen, denk rond de 500.
Heb jij je niet een nulletje vergist :mrgreen: DEnk toch dat jouw verzameling aanzienlijk gorter is dan mijn bescheiden collectie :P
Hmmm ik ben eens begonnen met tellen, maar daar heb ik meer tijd voor nodig :oops: 185 Dinky Toys, dat weet ik nu wel. Siku liep al tegen de 500. Dan ben ik nog niet begonnen aan mijn F1 en Le Mans modellen.
MiddleMan

Bericht door MiddleMan »

Hmmm ik ben eens begonnen met tellen, maar daar heb ik meer tijd voor nodig :oops: 185 Dinky Toys, dat weet ik nu wel. Siku liep al tegen de 500. Dan ben ik nog niet begonnen aan mijn F1 en Le Mans modellen.
:o Hoe bewaar je al die modellen? Heb je ze allemaal in vitrines staan? Of sla je ze op in dozen> Kan me voorstellen dat het uitstallen van 100-en modellen nogal wat ruimte kost. :mrgreen: :thump_up:
Instagram: DutchC6
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Weer knappe aanwinsten Peter, zeker die Spyker F1 :thump_up: en die zwarte naast de Mini is geen Ford Pinto (want dat is een 3-deurs hatchback-model), maar ik vermoed dat het eerder een Chevrolet Chevelle is :)
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
fish88

Bericht door fish88 »

Mooie spyker :cool:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Vooral dat rijtje 333's is leuk.
Doet me meteen de controllers van een racebaan te willen vastgrijpen... :mrgreen:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
rudie20vt

Bericht door rudie20vt »

mooie modellen en die spyker is :drool: super.
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bondracer schreef:Weer knappe aanwinsten Peter, zeker die Spyker F1 :thump_up: en die zwarte naast de Mini is geen Ford Pinto (want dat is een 3-deurs hatchback-model), maar ik vermoed dat het eerder een Chevrolet Chevelle is :)
Yes een Chevelle! en die groene vertelde Buttonfreak is een Talbot Lagot.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

MiddleMan schreef:
:o Hoe bewaar je al die modellen? Heb je ze allemaal in vitrines staan? Of sla je ze op in dozen> Kan me voorstellen dat het uitstallen van 100-en modellen nogal wat ruimte kost. :mrgreen: :thump_up:
3 inch is natuurlijk makkelijker, maar ook daar zit een grens aan. Ik heb nu 3 kasten en die kasten heb ik uitgebreid met glazen planken, daar kon ik heel veel kwijt, maar het wordt nu moeilijk. En er is nog zoveel moois.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Dinsdag en op een holletje naar de kiosk voor een nieuwe 2CV. Ditmaal de 1939 prototype, althans dat dacht men eerst. Vlak voor de oorlog had men meerdere van dit type gemaakt. De oorlog gooide roet in het eten en de meeste werden vernietigd, zodat ze niet in handen vielen van de Duitsers. Uiteindelijk werd er eentje herstelt en werden er in 1994 nog 3 gevonden op een zolder. Ze waren vrij kwetsbaar door het lichte materiaal als aluminium waarmee ze gemaakt waren en nog lang niet de 2 CV die in volle produktie kon gaan.
1 koplamp, 1 achterlicht en een oprolbaar dak tot over de bagage ruimte. De vorm is wel zeer herkenbaar.
Afbeelding
Volgende 2 keren komen er hele mooie versies uit, een besteller van Postes en de keer daarna een buta gas besteller met open bak.
Schitterende modellen.
Mijn 2e aanwinst komt van Dinky Toys, de beroemde Scout Car. Dit model is nog mooi gaaf en heeft de oude wielen en een soldaat. Die is meestal kwijt.
Afbeelding
Diezelfde verkoper verkocht ook Dinky Toys Dublo en dat zijn zeer moeilijk vindbare 3inch versies van Dinky Toys. Ze waren bedoeld voor bij de 0 schaal treinen, maar het liep niet omdat Lesney/Matchbox al in die sector zat. Hierdoor zijn ze vrij schaars, maar wel erg leuk.
Afbeelding
Afbeelding
Dit is een Ford Prefect.
Afbeelding
Deze Dodge Wrecker en Petrol Tanker zijn opgeknapt. De Dodge heb ik laten opknappen, het was een model van mijzelf van vroeger. Nu kan ie weer in de kast.
Afbeelding

Deze 2 zijn van Hotwheels, een Ford Mustang en een Corvette, het blijven mooie modellen voor een klein prijsje.
Plaats reactie