@allemaal: Thanks voor de reacties

Weer even een kleine update, ik heb namelijk ook van het weekend niet stil gezeten. Heb namelijk al geruime tijd een net niet volledige MgC staan en die raakte ik maar niet kwijt, wat doe je dan nou dan ga je lekker bezig zijn in het weekend

Om het open dak te realiseren heb ik gebruik gemaakt van een dremel achtig apparaat en ik moet zeggen dat dit onderdeel makkelijker ging dan gedacht.
Het lastigste was de zwarte rand, die zou ik eerst gaan verven zoals iedereen eigenlijk doet als het dak van een modelauto wordt gezaagd. Toen het dak er eenmaal uit was, dacht ik nee dat moet beter kunnen en ben naar leer gaan kijken. Dat werd echter geen succes want het leer dat we hadden was te grof of niet buigzaam genoeg. In de zak met leerresten, zaten echter ook oude fietsbanden dus daar eens naar gekeken en dat was de oplossing al was het strak snijden en knippen nog een hele opgave!
Nu had de C ook nog maar één spiegel, dat heb ik opgelost met de spiegels van een oude E-Type Bburago.

Nu ging ik gister foto's schieten en bedacht me dat ik nog een aantal dingen had liggen. Na de eerste foto's dat dus ook nog maar even op de auto gezet.