Update : Neo Audi 200
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Update : AA Honda NSX 4-3
Gave aanwinst
Ben eigenlijk zeer benieuwd hoe hij is vergeleken met de oude Kyosho.

Wat een mooie auto blijft dat he.
Ik heb me altijd verbaasd trouwens hoe laag die wagen is in het echt.
Ik ben wat, 1 meter 80 en die wagen komt geloof ik net tot me broekriem kwa hoogte.
Ik heb me altijd verbaasd trouwens hoe laag die wagen is in het echt.
Ik ben wat, 1 meter 80 en die wagen komt geloof ik net tot me broekriem kwa hoogte.
inderdaad een schitterend model 

-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Schitterend model bij een legendarische auto.
Autoart heeft er echt zijn best opgedaan met oa de dempertjes bij het motorcompartiment.
Daarnaast is de 1:1 auto mede ontwikkeld door de beste coureur ooit. Ook dat geeft extra waarde aan deze gave racer
Autoart heeft er echt zijn best opgedaan met oa de dempertjes bij het motorcompartiment.
Daarnaast is de 1:1 auto mede ontwikkeld door de beste coureur ooit. Ook dat geeft extra waarde aan deze gave racer

- TestaRossa
- Contacteer:
Absoluut een prachtbak met natuurlijk de historische link qua ontwikkeling met Ayrton Senna.
Ik kan me herinneren dat ik als knul op de AutoRai eens in de NSX mocht plaatsnemen......wat een heerlijkheid. Met een pracht van een cassettespeler
Ik kan me herinneren dat ik als knul op de AutoRai eens in de NSX mocht plaatsnemen......wat een heerlijkheid. Met een pracht van een cassettespeler

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Blijft een gaaf ding die NSX
AutoArt heeft knap werk geleverd

AutoArt heeft knap werk geleverd

- Bugatti Veyron
Toch wel een icoon uit de Japanse auto-geschiedenis. 

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Prachtig model van AA!
De NSX blijft toch wel een mooiste Honda's ooit.
De NSX blijft toch wel een mooiste Honda's ooit.

Een kennis van mij heeft deze NSX in 1:1 gehad, was voor de verkoop maar uiteraard ook zelf een tijdje mee gereden.
Je moet zo,n wagen in het echt zien danwel ervaren om vervolgens voor altijd die ervaring in je geheugen te printen....
Superwagen en heel mooi schaalmodel.
Je moet zo,n wagen in het echt zien danwel ervaren om vervolgens voor altijd die ervaring in je geheugen te printen....
Superwagen en heel mooi schaalmodel.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- Zuugnap
Inderdaad zeer mooie aanwinst , misschien wat we wel kunnen vergelijken is 'het prijskaartjeRicardo schreef: Ben eigenlijk zeer benieuwd hoe hij is vergeleken met de oude Kyosho.

even uit mn oude "vergeten modellen"doos gevist! en achterklep open en daar lag het bonnetje!

- Silverarrow
Geweldig gedetailleerd model
! Een vergelijking tussen de AA en de Kyosho zou wel interessant zijn, ik denk dat de laatste waarschijnlijk weggevaagd wordt
.

- Niek-106
- Contacteer:
Tsja Honda NSX.....WOW

Wat een geweldige auto is dat toch, echt een plaatje om te zien zowel in het echt en als schaalmodel

Wat een geweldige auto is dat toch, echt een plaatje om te zien zowel in het echt en als schaalmodel