Stel je hier even voor

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
rudie20vt
Schaal: 1:43

effe voorstellen

Bericht door rudie20vt »

hallo
ik kom hier al een tijdje en ik moet zeggen ik vind het een mooi forum en daarom stel ik mij dan maar effe voor.
ik ben rudie ben 37 jaar jong al 7 jaar getouwd met janine en wonend in het mooie haaksbergen (ov) en een tevreden mens.
ik ben een echte autofreak ik loop veel beurzen af en kom op veel meetings in nederland en in belgie.
mijn huidige auto is een seat leon top sport 20vt met 230pk onder de kap,verlaagd,17inch velgen,enz,enz,enz.
waar ik ook al jaren aan verslaafd ben is aan modelauto,s eerst spaarde ik burago,s 1:18 maar toen ik samen ging wonen was daar geen ruimte voor en heb ik de meeste auto verkocht aan iemand en ben op nieuw begonnen met het sparen van modelauto, in de maat 1:43 met resultaat dat ik er nu naar ongeveer 12 jaar mijn collectie auto,s zoon 114 auto,s groot is.
mijn collectie bestaat uit rallymodellen,le mans modellen,dtm modellen,24 uursraces en de laatst 2 jaar ook jgtc modellen van ebbro.
dit was het wel zoon beetje ik hoop hier veel lees en post plezier te hebben en zal binnenkort effe mijn verzameling op de camera zetten en hier posten.
afz:rudie20vt

[Mod-edit] Heb em bij deze even voor je in de goede topic gezet. Markopolo P.s. Welkom hier!!!
Laatst gewijzigd door rudie20vt op do 09 jun 2005 23:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
fish88

Bericht door fish88 »

welkom, ben benieuwd naar je collectie :dance:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Van harte welkom Rudie. :thump_up:

Ik ben (net als iedereen denk ik) erg benieuwd naar je verzameling. Het zijn er behoorlijk wat zo te lezen!

veel plezier hier :D
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

We worden groter en groter, welkom allemaal :thump_up:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Welkom Rudie :D Ben benieuwd naar de foto's van je collectie, voor Rally, DTM en LeMans modellen zijn hier genoeg liefhebbers te vinden :dance:

P.S. Mooie blote vrouwen op je site :drool: :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
fish88

Bericht door fish88 »

geweldige link op je site... :evil:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

"Le Mans. 24 uurs, JGTC, DTM" klinkt goed :thump_up: .

Hartelijk welkom.
Ik ben benieuwd naar de eerste foto's van je verzameling. We hebben daar een speciaal topic voor "privé collecties". Maak daar gerust een topic aan en laat maar eens wat zien :angel:

PS ben benieuwd hoe een Seat Leon eruit ziet die onder de kap verlaagd is .... :mrgreen:
mijn huidige auto is een seat leon top sport 20vt met 230pk onder de kap verlaagd 17inch
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
rudie20vt

reactie

Bericht door rudie20vt »

bedankt voor de leuke reactie's.
en model1op43 ik was de komma's vergeten sorry.
ik doe me best maar mijn schrijf en tik kwaliteiten zijn niet zo best ik hoop dat julie daar niet zo zwaar aan tillen.
afz:rudie20vt
Afbeelding
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

Welkom allemaal :thump_up:
Bracer

Bericht door Bracer »

Welkom op het forum Rudie, hopelijk beleef je er net zoals wij veel plezier aan :wink: :thump_up:
Afbeelding
Kale
Schaal: 1:64

Bericht door Kale »

Hoi,

Noem mij maar "Kale" je kan wel raden waarom..... :dance:

Al sinds een klein jochie altijd al bezig geweest met modelbouw in al z'n vormen, zoals verzamelen en verbouwen van diecast's in diverse schalen en het bouwen en aanpassen van kit's in diverse schalen.
Ik maakte vanalles wat me op dat moment maar interessant leek, vliegtuigen, militaire voertuigen, schepen (hout en kunststof), muziekinstrumenten, motorfietsen, truck's en auto's.
Ik heb ook een jaar of 10 voor verschillende speelgoedwinkels in de regio, demo-materiaal gebouwd voor in hun vitrines.
Door verschillende verhuizingen en een chronisch tijd- en plaatsgebrek heb ik heel veel weggegeven en/of kwijtgeraakt.
Maar omdat ik door de jaren heen altijd heb geprobeert om de auto's en motoren die ik in het echt reed ook tot in detail op schaal na te bouwen, heb ik m'n oude hobby toch weer opgepakt...
De laatste jaren houdt ik me vooral bezig met het perfectioneren van auto's en motorfietsen met allerlei verschillende materialen, het z.g. scratchbuilding.
Ik zal er binnenkort wat foto's van plaatsen...

Net als Tim ben ik eigenaar van een grote Amerikaanse Dodge W200 Pickup-Truck.
(Hier staan wat foto's:
viewtopic.php?t=3362&postdays=0&postorder=asc&start=75 )
En natuurlijk ben ook ik, al jaren op zoek naar miniaturen van dit type auto.
Inmiddels ben ik een aardige collectie aan 't opbouwen... (foto's volgen).
M'n andere "liefde" is het verzamelen van miniaturen van Old Skool HotRod's.
Omdat er in Europa sporadisch Old Skool HotRod's geïmporteerd zijn, zit er niet veel anders op dan ze uit de States te halen.
Vandaar dat ik regelmatig de eBay-lijsten afspeur naar aanvullingen....

Ik heb nog een heleboel onafgemaakte projecten liggen en ook de stapels "verse" kit's bezorgen me nog heel wat werk.
Ook plannen tot ver- en herbouw van die-casts heb ik in overvloed...

Ik hoop hier op dit forum de nodige info en tips te kunnen vinden en misschien mijn tips en handigheidjes met anderen te kunnen delen...
Laatst gewijzigd door Kale op zo 12 jun 2005 09:34, 4 keer totaal gewijzigd.
Greetz, Kale
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Nou dat zal Tim leuk vinden een Dodge eigenaar, welkom hier en laat maar gauw wat pics zien van je verzameling. Ik had het zelfde als jou heel veel bouwpaketten gemaakt, maar 20 jaar later zijn ze allemaal verdwenen en kapot. Met mijn 1:43 ben ik nu voorzichtiger.
Bracer

Bericht door Bracer »

Hey 'Kale' welkom op het forum :thump_up:
Ben er zeker van dat je genoeg hints en tips zult vinden in de kennisbank van dit forum en eventueel kun je ook je eigen ervaringen delen :wink:
Hopelijk zien we snel wat meer van je verzameling, ik ben iig erg benieuwd naar die Hot Rods! :worshippy:
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

Welkom Kale :thump_up:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Welkom op het forum Kale, je hebt al laten zien dat je wat creaitiviteit in je vingers hebt door die stoeptegeltjes etc. Veel plezier hier :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie