Hans -> I'm back baby!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Ja, dat klopt, maar volgens mij doet een model dat weer niet....
De meesten gebruiken echt-wit als achtergrondkleur.

Maar, mijn auto's komen dan ook niet echt uit dit reflecterende tijdperk :wink:
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Misschien ligt het ook aan de flits, en het curven in Photoshop. Zal vanavond foto's maken zonder flits.

Michel van Curbstone Models vertelde me dat misschien de voorruit van de 550 is verwisseld door beschadiging. Daar stond hem iets van bij. Misschien dat dat het kan zijn, wacht nog even op nieuws van hem. Als dat het niet is snap ik er niets van waarom hij veranderd is. Als dat wel zo is en dat hij met zwarte balk over de finish is gekomen, is het misschien de enige :D. nnToegevoegd na 4 minuten:nn Misschien ligt het ook aan de flits, en het curven in Photoshop. Zal vanavond foto's maken zonder flits.
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Als dat wel zo is en dat hij met zwarte balk over de finish is gekomen.....
Daar lijkt het niet op Hans :doh:

http://www.care-racing.com/gallery/2004 ... es/i42.jpg

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Nog anders.... als je goed kijkt naar de blauwe balk, dan zie je daaronder een zwarte.

Ik denk dat de zwarte decal ook op het model zit... en de blauwe daar mogelijk overheen heeft gezeten.
Die blauwe is "eraf" gegaan door poetsen ofzo?
hanzjepanzje

Dat lijkt me ook niet, er zit immers tekst op mijn zwarte balk, lijkt me sterk dat er een sponsor onder de blauwe balk op de echte wagen zit. En anders wil hij vast z'n geld terug :P nnToegevoegd na 5 uren 18 minuten:nn
Hallo Hans,
Ik ben er eens voor gaan zitten en via de betalingsoverzichten van Paypal kwam ik de persoon in kwestie tegen. De auto werd aangeboden als very rare 1/43 #65 prodrive racing ferrari 550 maranello from 2004 le mans 24hr; redline # rl 026 drivers collin mcCrae rickard rydell darren turner 1 of only 1000 pcs 309 of 1000 datum 28-11-2005 verkoper paul1110001 uit engeland. Hier zul je het mee moeten doen, ik steek er geen tijd meer in hoor !
Succes met de nasporingen.
Groeten,

Wim
Nou zal ik eens kijken of je op verkoper kunt zoeken binnen Ebay. Merk dat meneer Wim er chagerijnig van wordt...:P nnToegevoegd na 30 minuten:nn Nou heb geprobeerd door middel van de volgende "brief"
Dear Paul,

At the end of last year, you sold a Scalemodel of a Ferrari 550 Maranello Prodrive Le Mans 2004 to a Wim1949 from The Netherlands. Recently I purchased this model from Wim and I noticed that this is in fact not an original Red Line Model. The difference from the original model is the decal on the front windscreen. The one you sold and I purchased had a black decal on the windscreen, the original Red Line model has a blue decal. Wim gave me your Ebay-name so that's how I could contact you. I was wondering if you bought it at a store or from another Ebay-seller. I'm curious what happened to the model and why you or the previous owner, changed the front screen decal. If you would be so kind as to solve this mystery, I would be most grateful! Thanks!

Greetings from the Netherlands,

Hans Kleinenberg

P.S. I'm not at all after a refund or getting my money back in any sort of way. I'm just curious why it's different.
in contact te komen met deze verkoper. Er is alleen 1 probleem en dat is het nodig zijn van Verificatie via de Creditcard om het bericht te kunnen versturen. Laat ik die nou net niet hebben...pfff wat een geouwehoer!
Groeten, Hans

--

Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Het spijt me Hans, maar ik kan het niet bevestigd krijgen. Het lijkt erop dat de 550 met dezelfde stickers over de streep is gekomen als waarmee hij er vandoor ging bij de start..

het lijkt er dus op dat je model fout is...
hanzjepanzje

Na het wat beter inspecteren, nu heb ik iets om naar te zoeken/kijken, viel me meteen op dat de stickers op de voorruit inderdaad nep zijn. Het zijn slecht opgeplakte michelin stickers/decals. Het verbaast me eigenlijk dat ze me de eerste keer niet op zijn gevallen :S That proves it, ik moet gewoon een blauwe balk hebben.

Afbeelding

Afbeelding

En de Vitrine:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groeten, Hans

--

Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Afbeelding

tja... met die laatste foto had ik het zo wel kunnen zien.....

tis idd nep....
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Leuk om je verzameling zo te zien, er staan hele mooie modellen bij! Het lijkt erop dat je een deel van deze verzameling erbij hebt staan. (Zo zag mijn vitrinekast eruit voordat ik m kocht)

Afbeelding

Ik denk dat als je de vriendelijke mensen van Redline nog eens mailt, je daar vast wel een nieuwe windshield decal kan krijgen.

Over paul1110001, ik krijg er geen exacte overeenkomst uit op Ebay...... je kunt naar de beste man zoeken met deze link.
Als je dan op een van zn eerdere veilingen "neem contact op met de verkoper" aanklikt..... hoef je helemaal geen creditcard verificatie te doen.
Ik ben wel bang dat de Paul in kwestie een niet al te beste Ebay geschiedenis heeft..... om de zoveel tijd komt er namelijk een nieuwe Paul111000X bij.

Succes!
hanzjepanzje

Er staat inderdaad een klein deel van mijn verzameling in de kast. Slechts de meest waardevolle. Ik moet nog even zien wat ik ga doen met de rest

@ Michel: Ja nu viel het mij ook meteen op. Excuses voor de overlast. Het was lastig omdat het model niet bij mijn huidige huis stond maar bij de nieuwe...
Groeten, Hans

--

motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Hans, zit er op de achterruit wel een blauwe sticker ? ? ?
hanzjepanzje

Als ik zo op de foto's kijk volgens mij niet... om er zeker van te zijn zal ik even thuis moeten kijken. Hoezo trouwens, moet die er ook op zitten?! :cry:
Groeten, Hans

--

motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

hanzjepanzje schreef:Als ik zo op de foto's kijk volgens mij niet... om er zeker van te zijn zal ik even thuis moeten kijken. Hoezo trouwens, moet die er ook op zitten?! :cry:
helaas wel :?
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Afbeelding

:shock: Goed gezien, zit er hier inderdaad wel op !! :?

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

kan je makkelijk zien als je er nog 6 hebt staan. . . . . . . . . . . . .
(zo 'very rare' istie dus ook niet ! ! !
Plaats reactie