Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
vandaag de andere ferrari 360 toegekregen, moet zeggen dat ze wel knap zijn afgewerkt die BBR´s maar wat is eigenlijk het verschil ( buiten prijs dan ) tussen de gewone BBR modellen en de gasoline BBR modellen ? heb ze eens naast elkaar gezet , de bbr en de red line en vindt dat ze bijna hetzelfde zijn afgewerkt , vergelijk maar eens.
was bijna vergeten om het modelletje erbij te zetten dat ik voor mijn verjaardag van mijn vriendinnetje heb gekregen , een van de mooiste Ferrari´s ooit gemaakt vind ik persoonlijk
een Ferrari 250 gt berlinetta
vandaag een F248 en een Superamerica besteld en verwacht ieder moment een 360 van redline , het triestige nieuws is dat ik nooit mijn zwarte f355 van ut zal kunnen aanschouwen want de verkoper laat niet meer van zich horen en is ondertussen ook geen lid meer van e-bay, dus ben al mijn geld kwijt
Dat is treurig nieuws dat van die F355'oplichting. Ik hoop dat je ooit voor een mooi prijsje een UT F355 weet te bemachtigen
Verder zijn je updates weer helemaal geweldig. Wel jammer dat je bijna dat verjaardagscadeautje van je vriendinnetje bent vergeten te plaatsen op je Topic
weet iemand hoe je je beginnaam moet veranderen ( ik weet het niet ) er staat nu ferrariboy´s 1/18 verzameling mega update , zou het willen veranderen
hierbij mijn laatste nieuwe aanwinsten ma ben er nog altijd ni goed van dat ik die zwarte f355 van ut ben kwijtgespeeld ( was een beeetje veel geld )