Benbros: Spyker

High Speed: Alfa Romeo 156 GTA

High Speed: BMW 330CI

High Speed: BMW X5

High Speed: Citroën Xsara WRX

High Speed: Mercedes-Benz E-Class

High Speed: Toyota MR2

High Speed: Toyota RAV4

Maisto: Porsche Panamera

Norev: Renault Master
Schering en inslag bij P.M.A. in die periode van Schumachergekte. Nog voor de nieuwe mallen klaar waren werden massaal oude Ferrari's met 1996 livery bekliederd om zo snel mogelijk te kunnen cashen, ten koste van de ongeduldige Ferrari-, dan wel Schumacher-, dan wel Formule1-fans. Ironisch genoeg werden dit presentatieversies genoemd, terwijl de auto's in werkelijkheid nooit in deze vorm zijn gepresenteerd.Microchamps: Ferrari F96A
(Fout van Microchamps, neem ik aan. Presentatieversie 1996 staat op de doos)
Ik denk dat je gelijk hebt over de 93-er Ferrari (want dat is een mal die ze nog hadden liggen - er zijn geen MicroChamps Ferrari's van '94 en '95 zover ik weet - en het past in de naamgeving van toen; F93A en F96A). Gelukkig heb ik dit als een setje gekocht en voor niet al te veel geld.Jolly Club schreef:Schering en inslag bij P.M.A. in die periode van Schumachergekte. Nog voor de nieuwe mallen klaar waren werden massaal oude Ferrari's met 1996 livery bekliederd om zo snel mogelijk te kunnen cashen, ten koste van de ongeduldige Ferrari-, dan wel Schumacher-, dan wel Formule1-fans. Ironisch genoeg werden dit presentatieversies genoemd, terwijl de auto's in werkelijkheid nooit in deze vorm zijn gepresenteerd.Microchamps: Ferrari F96A
(Fout van Microchamps, neem ik aan. Presentatieversie 1996 staat op de doos)
Wat jij hier aan de haak geslagen hebt is helemaal het toppunt Jan. Aan de neus te zien heeft meneer Lang een '93-er Ferrari van de plank getrokken om voor een '96-er te laten doorgaan.
'Opportunismus pur' zouden onze oosterburen zeggen.
Maar verder wel een hele fraaie update