Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik las onlangs dat Siewertsen (schrijf ik het goed?) in de jaren '70 een test heeft gedaan in een Brabham voor 5000 gulden. Er waren plannen van de sponsor (iets van Jeans) om hem in te schrijven voor de race op Zandvoort. Misschien kun je er iets van maken. Meer info in een blaadje van RTL (RTL Grand Prix ofzo?)
Vooruit,.....dan er nog maar twee erachteraan....
Het eerste model komt uit een rommeldoos met gebruikte donormodellen totdat ik erachter kwam dat er een testversie van valt te maken.
Het betreft de Arrows A22 uit seizoen 2001.
En tenslotte deze,...alhoewel hij hier al vele malen voorbij is gekomen.
De Lola Aston Martin uit Le Mans 2009 van Joske. Hij stond hier al enkele malen op de plank te wachten, dus was het tijd om hem maar eens te updaten.
Weer 2 heerlijke modellen, vooral de Aston is en dat heeft veel te maken met de livery
De McLaren uit de vorige update is ook
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Lekker tempo hier
De testbak heb je erg netjes gemaakt, leuk dat je erachter kwam dat je met alles samen deze kon bouwen , maar de Lola Aston vind ik erg vet
Die Aston springt er natuurlijk uit
De test-car doet me qua kleurensetting fel denken aan een Gemballa Avalanche GT2 600 EVO
Ook een, hoe zal ik het beleefd zeggen, een creatief gebruik van oranje en zwart
Die Arrows was voor mij de eerste echte kennismaking met F1. Wat vond ik dat toen een gave livery. Die Aston is natuurlijk ook niet te versmaden, jammer dat ik die gemist heb vorig jaar op Le Mans.
Gisteren helemaal vergeten om deze te updaten.
Het is de Lola Aston Martin van Peter Kox (Harold Primat (CH) & STuart Hall (GB) uit Le Mans 2009
Jammer genoeg gecrasht, dus een DNF.....