en nog meer in het verschietNelis schreef:Toe maar, nog meer dikke Beemers er bij!

en nog meer in het verschietNelis schreef:Toe maar, nog meer dikke Beemers er bij!
Wel misschien dat iemand anders het precies weet. Ik dacht eigenlijk dat het sleepogen waren maar 100% weet ik het ook nietalain_1978 schreef:De Bastos-BMW's zijn heel mooi. De #4 met rood/witte voorbumper is mijn favoriet.
Wat zijn die witte haakjes die uit de voorbumper steken bij de Bastos-modellen?
Mooie update weer
Steunen om makkelijk een krik onder te kunnen plaatsen?manowar schreef:Wel misschien dat iemand anders het precies weet. Ik dacht eigenlijk dat het sleepogen waren maar 100% weet ik het ook nietalain_1978 schreef:De Bastos-BMW's zijn heel mooi. De #4 met rood/witte voorbumper is mijn favoriet.
Wat zijn die witte haakjes die uit de voorbumper steken bij de Bastos-modellen?
Mooie update weer
Voor het juiste antwoord zou ik ze moeten tellen maar ik denk dat ik rond de 75 BMW M3 (E30) modellen uitkom in schaal 1/43 en ééntje in 1/18.Nelis schreef:Een hele kast vol BMW's denk ik ondertussen... Maar wel mooi.
Dat komt dus aardig in de buurt dan!manowar schreef:Voor het juiste antwoord zou ik ze moeten tellen maar ik denk dat ik rond de 75 BMW M3 (E30) modellen uitkom in schaal 1/43 en ééntje in 1/18.Nelis schreef:Een hele kast vol BMW's denk ik ondertussen... Maar wel mooi.
Indeed a very long time. Have to say to longFaultier schreef:Long time no update![]()
Ran out of space![]()
Some very cool models arrived recently in scale 43 & 18