Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Dikke update weer hoor............die Dome staat hier ook mooi te wezen.
En in tegenstelling tot je tekst; Die McLaren MP4-23 is niet de showcar, maar de reguliere racebolide. Of de showcar moet in een doosje van de racecar geschroefd zijn; maar dat lijkt me sterk als ik de foto's zo zie.
Ik moet bij het zien van deze update even teug denken aan een post in een ander topic.....
daar werd geopperd dat je bij 1:43 te weinig detail zou zien maar als ik jou foto`s dan bekijk en de modellen dan kan ik het daar nog steeds niet mee eens zijn
super update weer
greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Wauw! Wat een indrukwekkende collectie zeg!
Ben vorige week begonnen vanaf pag 1 om alles door te kijken
Doe je het op dit moment rustig aan, gezien je laatste post van 23 april (of misschien heb je alles al?)
Bedankt voor de reacties iedereen.
De afgelopen maanden heb ik het heel rustig gehouden qua modelauto's kopen.
Dit komt omdat ik eindelijk tot het besef ben gekomen dat ik er veel te veel geld in stop.
Soms meer dan €500 per maand.
En ook deels door het plaatsgebrek hier, maar daar word aan gewerkt. (extra leggers in de ikea kasten)
Ik heb nog een 20-tal nieuwe aanwinsten die ik hier zal posten en daarna zal het dus wat minder updates plaatsen.
Auto Union Typ C #4 (B.Rosemeyer) Winner GP Germany 1936 - Minichamps Audi special 1:43e
Dit model kwam ik toevallig tegen bij modelissimo en stond niet eens op de officiële minichamps site.
Ik was vroeger al geneigd om 1:43e auto unions van brumm te kopen.
Deze minichamps is wel 100x beter afgewerkt, dus de keuze was snel gemaakt.
Auto Union overzicht
Het 1:18e model is uiteraard van CMC.
cockpit 1:43e versie
cockpit 1:18e CMC versie
Nissan Skyline R32 GT-R #1 (Masahiko Kageyama) 1994 JGTC Champion - Ebbro 44188
Mijn eerste aankoop op ebay en die verliep al meteen slecht.
De linkerspiegel van dit model was afgebroken omdat het model ondersteboven in het doosje lag. (zie eerste foto)
Nadat ik deze foto's had gemaakt was mij nog opgevallen dat de trekhaken voor en achter krom zijn.