Het bezoek aan de Classic Days van Schloss Dyck heeft nieuwe ideeën gegeven voor de hervorming van de collectie. Niet meer themamatig maar auto's die mij het meest interesseren. Le Mans blijft een uitzondering, de rest gaat op de schop.

Waarschijnlijk zal de hoofdmoot in het tijdsbeeld 1949 - 1974, de zogenaamde Ferrari jaren op Le MansFerrari10flrb schreef:Benieuwd welke kant je collectie op gaat.
Dat is in ieder geval een mooie periodejonnoT schreef:Waarschijnlijk zal de hoofdmoot in het tijdsbeeld 1949 - 1974, de zogenaamde Ferrari jaren op Le MansFerrari10flrb schreef:Benieuwd welke kant je collectie op gaat.
jonnoT schreef:Waarschijnlijk zal de hoofdmoot in het tijdsbeeld 1949 - 1974, de zogenaamde Ferrari jaren op Le Mans
Daar heb je enigszins gelijk in als je naar de overwinningen kijkt,maar ik kijk naar de periode dat Ferrari als Fabrieksteam nog actief was in de Endurance. Daar houdt het officieel in 1974 mee op.Jolly Club schreef:Als je er een lijst met historische Le Mans winnaars naast legt heb ik toch de indruk dat de genoemde periode een stuk korterder was, of gaat het hier om een subjectieve invulling![]()
Hetgeen zeer betreurenswaardig isjonnoT schreef:Daar heb je enigszins gelijk in als je naar de overwinningen kijkt,maar ik kijk naar de periode dat Ferrari als Fabrieksteam nog actief was in de Endurance. Daar houdt het officieel in 1974 mee op.Jolly Club schreef:Als je er een lijst met historische Le Mans winnaars naast legt heb ik toch de indruk dat de genoemde periode een stuk korterder was, of gaat het hier om een subjectieve invulling![]()