Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Shit ik moet haast maken met typen, voordat ook het toetsenbord onder het alsmaar stijgende kwijlniveau in deze kamer verdwijnt.... Als ze nu eens zo'n model van de nieuwe M5 zouden kunnen maken
///M Power schreef:Shit ik moet haast maken met typen, voordat ook het toetsenbord onder het alsmaar stijgende kwijlniveau in deze kamer verdwijnt.... Als ze nu eens zo'n model van de nieuwe M5 zouden kunnen maken
er schijnt anast de 1:18 ook een 1:10 versie van de m5 te komen
leverinkie schreef:Hallo, mischien iets heel anders, maar welke modelauto zoden jullie kiezen als je mocht kiezen tussen de 1:12 Ferrari F40 van Kyosho of deze Enzo hier?
Ik heb de F40 op 1/12 van Kyocho en het model is zeer mooi, maar ik heb ook de F50 van Tamiya op 1/12 en ik vind dat het model van Tamiya nog beter gedetailleerd is dan het model van Kyocho. En als ik de foto's van de Enzo van Tamiya bekijk denk ik dat dit wel een topper gaat worden.
Daar heb je volkomen gelijk in, heb zelf de advertentie net gekeken maar echt veel info staat er niet in, wel aardige foto's. Zet er wel heel wijselijk geen prijs bij maar dat kan k m ook niet kwalijk nemen, Deze schrikt nogal af he
kijk voor de grap maar eens op eBay, hoeveel Enzo's daar al te koop staan voor belachelijke prijzen! En het is me ook opgevallen dat je F50 van Tamiya aardig in prijs is gezakt
Even gekeken op Ebay, de prijzen voor de Enzo lopen toch nog van $415 tot $435, nu zo weinig is dit ook niet! En dan komt er nog tussen de $60 en $80 transportkosten bij + Invoerrechten!