christophe320d's verzameling Update 22/03/05

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
DeProfessor
Contacteer:

Bericht door DeProfessor »

Christophe, van harte welkom! Ik heb al eens eerder je werkelijk fenomenale collectie mogen aanschouwen, echt een lust voor het oog en een aanwinst voor het forum! :worshippy: (Wellicht heb je mijn naam wel eens voorbij zien komen op het autobarn forum, waar ik ook zo nu en dan post en veel meelees.. :wink: ) Die Miuracollectie vind ik echt gaaf, daar zijn het 'luiaardje' (je weet vast wel wie ik bedoel :wink: ) en ik bijzonder jaloers op! :drool:
Je hebt er trouwens best een paar dubbelaars bijstaan die mijn buitengewone interesse hebben, maar de prijzen zullen wel niet mals zijn... :|
Waar ik nog wel benieuwd naar ben: heb je in je verzamelverleden afstand gedaan van de modellen uit de 'beginjaren' om alleen hele speciale modellen over te houden of heb je nog ergens een paar pakhuizen vol minder zeldzame Minichampsjes..? :mrgreen:
Monty2004
Contacteer:

Bericht door Monty2004 »

Super verzameling...... :thump_up:
En natuurlijk nog van harte welkom op dit forum :wink:
Mvg
Monty
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Afbeelding :thump_up:

mooie collectie....

groet Winno
Afbeelding
christophe320d

Bericht door christophe320d »

DeProfessor schreef:Christophe, van harte welkom! Ik heb al eens eerder je werkelijk fenomenale collectie mogen aanschouwen, echt een lust voor het oog en een aanwinst voor het forum! :worshippy: (Wellicht heb je mijn naam wel eens voorbij zien komen op het autobarn forum, waar ik ook zo nu en dan post en veel meelees.. :wink: ) Die Miuracollectie vind ik echt gaaf, daar zijn het 'luiaardje' (je weet vast wel wie ik bedoel :wink: ) en ik bijzonder jaloers op! :drool:
Je hebt er trouwens best een paar dubbelaars bijstaan die mijn buitengewone interesse hebben, maar de prijzen zullen wel niet mals zijn... :|
Waar ik nog wel benieuwd naar ben: heb je in je verzamelverleden afstand gedaan van de modellen uit de 'beginjaren' om alleen hele speciale modellen over te houden of heb je nog ergens een paar pakhuizen vol minder zeldzame Minichampsjes..? :mrgreen:

Hey hallo, en thx voor de leuke reacties op mijn verzameling. En tuurlijk ken ik je, zag je al posten op ABMF
ben zelf ook wel trots op die miura's, aan elke hangt wel een apart verhaal vast. De witte, de rode (nergens te vinden, tot frank me een keertje zei dat hij er 11 kon hebben) etc etc

Van inmijn beginjaren heb ik nog redelijk wat staan, maar die zitten netjes in dozen en ooit haal ik ze wel eens terug boven. Nog redelijk mooie modellen daartussen (1000 000 kever, mercedes dtm east en west, camel, alle ferraries, etc etc )

Mocht je wat interesseren van mijn dubbels, stuur gerust een mailtje. Verkopen doe ik, maar ruil natuurlijk veeeeel liever voor gelijkaardige zaken.

greetz,
boerke04

Bericht door boerke04 »

Uuuuuuhm waar zal ik beginnen....oh ja geweldig, super, schitterend, fantastisch, groots, fenomenaal, ongelooflijk :!: :!: :!:

Alles samenvattend: Wat een :thump_up: collectie :drool: :dance: :worshippy:

Marco
christophe320d

binnenkort nieuwe update met foto's van mijn verzameling. ben druk in de weer geweest en alles heeft een meer overzichtelijke plaats gekregen

:woop:
christophe320d

eindelijk nog eens nieuwe foto's kunnen maken en een aantal oudere miniaturen in dozen gestoken en op zolder gezet

http://community.webshots.com/user/christophe320d
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Indrukwekkende collectie Christophe :thump_up: :thump_up:
Vooral de opstellingen vind ik echt super :drool: :drool:
Afbeelding
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Wart een indrukwekkende hoeveelheid McLarens :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Ik ben jaloers!!!!! :evil:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
christophe320d

Eindelijk nog eens wat foto's (ni echt goeie) kunnen nemen van mijn verzameling. Laatste weken heb ik hard gewerkt om alle porsche GT3's te kunnen hebben. Mankeer er nog een tweetal die op weg zijn naar me.

Afbeelding

Ook de GT2's beginnen stilaan vorm te krijgen, heb er inmiddels een 13 tal en nog twee die onderweg zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Daar ik alle minichamps mclaren gtr's al inm ijn bezit had, ben ik de AutoBarns gaan verzamelen. Mis er nog twee (blauwe en zilvere roadcars)

Afbeelding

Afbeelding

en hier een dure jongen, de marlboro versie komt volgende maand. Professioneel gebouwd uit een Studio27 kit. Schaal is 1/24

Afbeelding
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Nondeju zeg :shock:

Indrukwekkend en mooi :worshippy:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Hele mooie verzameling met lekker hoog Porsche gehalte :worshippy: respect hoor!
boerke04

Bericht door boerke04 »

Mooi, mooi, mooi, mooi, dat zijn echt een paar foto's waarbij je je hele toetsenbord onderkwijld :drool:

Echt een indrukwekkende verzameling heb jij :thump_up:
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ut ziet er echt magnifiek uit :thump_up:
Hier kun je dus van genieten en :drool: tegelijk :lol:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Zow :shock: dit is echt mooi man :thump_up:
Kan er verder weinig op zeggen....vind de foto's wel geslaagd hoor :wink: