DeProfessor schreef:Christophe, van harte welkom! Ik heb al eens eerder je werkelijk fenomenale collectie mogen aanschouwen, echt een lust voor het oog en een aanwinst voor het forum!

(Wellicht heb je mijn naam wel eens voorbij zien komen op het autobarn forum, waar ik ook zo nu en dan post en veel meelees..

) Die Miuracollectie vind ik echt gaaf, daar zijn het 'luiaardje' (je weet vast wel wie ik bedoel

) en ik bijzonder jaloers op!
Je hebt er trouwens best een paar dubbelaars bijstaan die mijn buitengewone interesse hebben, maar de prijzen zullen wel niet mals zijn...
Waar ik nog wel benieuwd naar ben: heb je in je verzamelverleden afstand gedaan van de modellen uit de 'beginjaren' om alleen hele speciale modellen over te houden of heb je nog ergens een paar pakhuizen vol minder zeldzame Minichampsjes..?

Hey hallo, en thx voor de leuke reacties op mijn verzameling. En tuurlijk ken ik je, zag je al posten op ABMF
ben zelf ook wel trots op die miura's, aan elke hangt wel een apart verhaal vast. De witte, de rode (nergens te vinden, tot frank me een keertje zei dat hij er 11 kon hebben) etc etc
Van inmijn beginjaren heb ik nog redelijk wat staan, maar die zitten netjes in dozen en ooit haal ik ze wel eens terug boven. Nog redelijk mooie modellen daartussen (1000 000 kever, mercedes dtm east en west, camel, alle ferraries, etc etc )
Mocht je wat interesseren van mijn dubbels, stuur gerust een mailtje. Verkopen doe ik, maar ruil natuurlijk veeeeel liever voor gelijkaardige zaken.
greetz,