En als je LEXUS (toyota) ziet die modellen worden mooier met de dag

Mwa... Ben eigenlijk de Avant beu.PORSCHE schreef:[..]
Mooi model & nu nog de Avant(i)
Dat is een Jaguar ???RvO schreef:Productiemodel van de Jaguar XF
Don't worryBracer schreef:Hopelijk gaan we deze op de weg niet al te vaak tegenkomen
Als je bedoelt dat de huidige Lendkroezer minder lelijk is geef ik je gelijk 'FielIk vind de huidige veel mooier:
Heeft Toyota dan ooit mooie auto's gemaakt? Ik kan er niet één noemen (en nee, ook geen twee of drie... voor de grapjassen)PORSCHE schreef:Jammer hé ze maken alleen nog maar lekijke auto's bij Toyota!
En als je LEXUS (toyota) ziet die modellen worden mooier met de dag
Mmm. Moeilijk publiekHenri schreef:[..] Vwb Audi: ik vind het best wel knap van Audi dat bij ieder model dat ze de laatste 20 jaar uitbrengen, na de eerstvolgende facelift de voorganger ENORM gedateerd overkomt. De houdbaarheid van hun design is écht maar 2, hooguit 3 jaar, dan is het direct een oude auto.
Dikkedus voor Audi.
We gaan er nog komenHenri schreef: Ik vind de huidige design taal ook zeker niet lelijk.
- Henri, da’s van ver voor mijnen tijdHenri schreef: Of van lang geleden, de 80. Dát was de yuppenauto (ken je het woord, yup?).
Dat ik een Porsche effectief lang houdbaar vind, tsja, dat is een beetje een open deur intrappen als je weet wat ik verzamel. Maar BMW???Henri schreef: Een BMW, Mercedes, Porsche, doen dat in mijn ogen een stuk beter.