Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heb vandaag nog even een 1/18 Mercedes C-klasse avantgarde gekocht,in donkergrijs metallic van AutoArt.
Vind het alleen jammer dat het interieur niet donker of licht bruin is,maar dat was geen reden genoeg om hem te laten staan.
p.s. nu stop ik even met Mercedes haha,wordt een beetje teveel van 1 merk nu.
Next update very soon..
Laatst gewijzigd door DennieV op wo 05 dec 2007 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Het blijven mooie modellen die MB's!! Ik ben zelf ook een MB verzamelaar voor oorsprong!! Maar de komende tijd ben ik even zoet met UT models McLarens, Calibra's en MB Dtm/ITC..
In real life zou ik het liefste Mercedes rijden ja,vandaar ook zoveel Mercedesmodellen.
Maar ik moet er toch echt wat Audi's,BMW's en Porsche's tussen zetten nu anders wat het zo 'hetzelfde' he.
Even een klein telefoonshootje op de keukentafel van m'n laatste 2 Benzen,want ik vind ze wel bij elkaar passen
M'n DB9
25 of 26 december post ik nog iets leuks,en dan wil ik even wachten op de S63 en/of 1/18 RS4 in het rood [voorkeur gaat naar sedan,avant ook geen probleem]
Heb namelijk een niet misselijke boete van 280,- op de bus gedaan gisteren
Heb met kerst van m'n vriendin een mooie 1/18 Kyosho BMW M6 gehad,in het [zeldzame?] bronze.
De afwerking is toch wel erg mooi,en een leuk detail wat ik nog nooit gezien heb;
Aan de onderkant zit een drukknopje waarmee je de motorkap oplicht zodat je er niet met je nagel onder hoeft te klooien [
Dat is bij m'n Norev Porsche nogal een gedoe]