Montezemolo

Heb gewoon veel mazzel gehad, en dan ook nog nummer 2 van de 300 scoren.....Diciotto schreef:Die 911 turbo 3,3 targa uit de Porsche Dealer collectie staat ZEER hoog op mijn Wish List, of wat had je gedacht![]()
Toen ik van zijn bestaan af wist, direct naar Porsche gegaan om er ene te bestellen, maar ze konder er maar 5 krijgen toen, en er waren er al 17 die hadden gereserveerd. Niks geworden dus.
Heerlijk ding![]()
bart85 schreef:Mooi he die politie 911...had hem ook in handen bij Armand, echt bijna BBR kwaliteit
Dat is een schandep--911 schreef:daarnaast had ik al eerder een paar snelle 993's bij elkaar verzameld die ik ook nog niet eerder de revue heb laten passeren;
Diciotto schreef:Dat is een schande![]()
Goed dat je dat even hebt rechtgezetwant dit zijn absoluut P R A C H T E X E M P L A R E N !!!
![]()
![]()
![]()
Inderdaad prijzig, maar zeker de moeite
Gezien de vele 1:18 porsche-verzamelaars lijkt me daar ook wel markt voor. Ze kunnen bijv. bij minichamps wel die 1:18 911 gebruiken als basis.Montezemolo schreef:Ik blijf ze gewoon erg leuk vinden die Porsche's van de Nederlandsche politie, dat was vroeger toch wel de schrik van de snelweg![]()
![]()
het lijkt me zo gaaf als ze die nu eens in 1/18 zouden uitbrengen, maar dat heb ik al vaker gezegd volgens mij
![]()
Montezemolo