je moet trouwens ff de macrostand op je camara gebruiken

De LeMans verzamelaar uit Brugges117ayrton schreef:die veyron vindt ik persoonlijk niet zo mooi maar ja wie ben ik![]()
![]()
hoe doe je dat? die macro stand, ik laat mijn toestel altijd op automatisch staanFordMustangGT schreef:Mooie collectie en de Veyron is ook helemaal top!![]()
je moet trouwens ff de macrostand op je camara gebruiken
Was ook zoiets aan het denkenPORSCHE schreef:De Bugatti verkoper voor Nederland is weer bezig
![]()
Zeker wetenDiciotto schreef:Was ook zoiets aan het denkenPORSCHE schreef:De Bugatti verkoper voor Nederland is weer bezig
![]()
Zelfs ne roze zou nog de hemel in geprezen worden
![]()
niet wachten gewoon kopenTinman schreef:Zeer gaaf die veyronMooi contrast ook tussen de kleuren zeg.
Ik had er laatst ook nog over gedacht om maar niet meer te wachten op de pearl-blue versie en maar de zwart-gele te kopen) Kan er ook aan liggen dat je hem voor 80 euro kon bestellen meen ik![]()
Maar ik heb me toch maar in gehouden en ben braaf door het gaan met wachten
Ja maar ik heb toch liever de pearl-blue versie, en aangezien ik al een beetje een plaatsgebrek heb wacht ik maar gewoon op die ipv 2 veyrons te kopencoolpappa04 schreef:niet wachten gewoon kopenTinman schreef:Zeer gaaf die veyronMooi contrast ook tussen de kleuren zeg.
Ik had er laatst ook nog over gedacht om maar niet meer te wachten op de pearl-blue versie en maar de zwart-gele te kopen) Kan er ook aan liggen dat je hem voor 80 euro kon bestellen meen ik![]()
Maar ik heb me toch maar in gehouden en ben braaf door het gaan met wachtenis echt een prachtig model