Indycar 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Indycar 2009

Bericht door fish88 »

En op het einde staat een Ganassi Held op het bovenste plaatsje van het podium.
Altijd mooi om gelijk te hebben, Ganassi world domination :dance:

Wel grappig om te zien wat voor successupporters Nederlanders zijn. Vroegah nooit een oval race gekeken en nu opeens kenners :mrgreen:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: Indycar 2009

Bericht door 1:18 24/7 »

Aldus meneer de Nascart kennert... :lol:


Ik zapte er gisteravond per ongeluk even langs, was een onboard naar achteren op een McLaren lookalike, klonk en zag er uit alsof ze de boel geneutraliseerd hadden, maar dat bleek niet eens het geval, sjees wat een spektakel... :yawn: Kon daarna prima in slaap vallen! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Indycar 2009

Bericht door fish88 »

Castroneves op pole :dance: en 3 Ganassi wagens in de top 11 . Eerste 11 plaatsen zijn al bepaald en vandaag en de rest van de weken worden de andere plaatsen vergeven.
Pos Driver Team Speed
1. Helio Castroneves Penske 224.864mph
2. Ryan Briscoe Penske 224.083mph
3. Dario Franchitti Ganassi 224.010mph
4. Graham Rahal Newman/Haas/Lanigan 223.954mph
5. Scott Dixon Ganassi 223.867mph
6. Tony Kanaan Andretti Green 223.612mph
7. Mario Moraes KV 223.331mph
8. Marco Andretti Andretti Green 223.114mph
9. Will Power Penske 223.028mph
10. Danica Patrick Andretti Green 222.882mph
11. Alex Lloyd Schmidt/Ganassi 222.622mph
Afbeelding

Doornbos was eigenlijk best wel een FAIL door zowel zijn normale als reserve wagen de muur in te sturen. Ben benieuwd hoe NHL gaat reageren met die kostenpost.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Indycar 2009

Bericht door TestaRossa »

(Bron; irl.gpupdate.nl)

Doornbos en Newman/Haas/Lanigan uit elkaar

Robert Doornbos en het Newman/Haas/Lanigan-team zijn per direct uit elkaar. De 27-jarige Rotterdammer, die aan de leiding gaat in de stand om de rookietitel, zegt dat hij zelf heeft besloten om zijn contract niet te verlengen.

"Ik had de mogelijkheid om het team na twaalf races te verlaten en van die optie heb ik gebruik gemaakt", laat Doornbos op zijn eigen website weten. "Ik wil in de IndyCar Series blijven en ik zal zeer binnenkort mijn toekomstplannen bekendmaken. Ik wil het team, en dan met name Mike Lanigan en Carl Haas, bedanken en wens ze het allerbeste toe voor de toekomst."

Doornbos staat op dit moment vijftiende in het algemeen klassement. Zijn beste resultaten zijn vier negende plaatsen, in Long Beach, Watkins Glen, Richmond en het Canadese Edmonton. Zijn beste startplaats was tweede, in Kansas.


Ik zeg; Welkom terug Bourdais.......... :D
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Indycar 2009

Bericht door Markopolo »

Autosport.nl schreef:Robert Doornbos blijft in de IndyCars actief. Nadat eerder deze week bekend was geworden dat de Rotterdamse coureur per direct opstapte bij Newman Haas Lanigan, heeft hij een nieuw contract te pakken. Bobby D. gaat de resterende IRL-wedstrijden van het seizoen rijden voor HVM Racing. Sterker: Hij heeft zelfs al een verbintenis voor 2010 getekend.

Robert Doornbos keert daarmee terug naar het team waarvoor hij in 2007 in de Champcar racete. Toen kwam de renstal nog uit onder de naam Team Minardi USA. In dat jaar won de nu 27-jarige rijder diverse wedstrijden en eindigde hij als beste rookie in het klassement. Doornbos zal komend weekend, op de Mid-Ohio Sports Car Course, al uitkomen voor HVM waar hij de teamgenoot van E.J. Viso wordt. De Nederlander bestuurt dan de auto met nummer 33.

‘Blij met terugkeer’
,,Ik ben erg blij terug te keren bij HVM Racing’’, zegt Doornbos. ,,Ik was erg succesvol met het team in 2007. Mijn doel is het om wederom rookie van het jaar te worden met dit team. Ik kijk er naar uit om komend weekend in actie te komen met hen.’’
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Indycar 2009

Bericht door Peter Parker »

Hoelang kan je rookie van het jaar blijven??? :eh:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Indycar 2009

Bericht door Jolly Club »

Een jaar denk ik :think:

2007 debuteerde Doornbos in wat toen de Champcars heette, dit jaar rijdt 'ie voor het eerst Indycar. :thump_up:

Vind het overigens een nikxzeggende titel, rookie van het jaar. Om nou te zeggen dat meneer in 2009 grote indruk heeft gemaakt vind ik namelijk wat overdreven.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Indycar 2009

Bericht door St. Paul »

Peter Parker schreef:Hoelang kan je rookie van het jaar blijven??? :eh:

Belangrijker.... Hoe lang WIL je rookie blijven. :roll:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Plaats reactie