Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hoi BODI, welkom hier Mooie verzameling heb je bewerkstelligd de afgelopen 22 jaar Mooie kast waar die oude en nieuwe RS bij staan. Zo'n BMW 323i schaf ik ook nog eens aan. De combinatie van wit exterieur en blauwe bekleding vind ik mooi
supra007, momenteel zijn er 163 maar sommige verdwijnen als ze vervangen worden door meer gedetailleerde versies en er is zeker al 1 op komst, een r( gt turbo
het zijn billy's uit ikea (niet duur en als je plaats zoals bij mij eerder beperkt is krijg je er toch behoorlijk aantal in), heb wel wat extra legplanken bijgenomen en de openingen/spleetjes tussen deuren dichtgemaakt vooraan met plastic latje en binnenin met isolatierubber om stof te weren (alles om stof zo veel mogelijk te vermijden)
bodi schreef:het zijn billy's uit ikea (niet duur en als je plaats zoals bij mij eerder beperkt is krijg je er toch behoorlijk aantal in), heb wel wat extra legplanken bijgenomen en de openingen/spleetjes tussen deuren dichtgemaakt vooraan met plastic latje en binnenin met isolatierubber om stof te weren (alles om stof zo veel mogelijk te vermijden)
Stof bannen, had ik ook graag gekunt, maar dat zal niet zomaar kunnen bij mijn kasten....
updatje juni, de ferrari mondial 3.3 van HW Elite, renault 5 gt turbo met speciale velgjes en de autoart porsche 924 carrera gt (prachtig model), van de R5 ben ik ook tevreden want heb er maand op gewacht en dacht dat ik opgelicht was (na wat heen en weer gemail geen antwoord meer, ik klacht op ebay doorgtegeven en ineens had duitse post pakje ineens teruggevonden en ging verkoper het terug opsturen), uiteindelijk gekregen en ik tevreden
weet niet zeker of het alu is, heb hem zo gekocht en niet zelf gedaan (niet handig genoeg, ooit eens geprobeerd om golf 6 gti velgen onder golf 5 te krijgen en uiteindelijk overgebleven met 4 velgen zonder golfje, wat goede les was om dit nooit meer te proberen), hier nog foto 924 (ben niet beste fotograaf) en heb ook minichamps versie welke zeker goed is maar de autoart is super, ik kan er niets op aanmerken