Marcel's Ferrari's 1:18 Alles te koop
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Re: Marcel's Ferrari's (nu met foto's)
En niet vergeten, heerlijke SPAGTELPUTZ!!!! 
Ik mis alleen de 250 TR en 250 GT SWb in dit rijtje nog

Ik mis alleen de 250 TR en 250 GT SWb in dit rijtje nog

Re: Marcel's Ferrari's
Schitterende collectie. Voor zijn de 250 GT/L , 250 LM en de 330P4 Berlinetta de absolute favorieten.

Ik zie er maar 1, De 330P4 Berlinetta is een racewagen pur sang. Zo ontworpen en gebouwd. De F40/LM heeft wel wat geraced maar is gebaseerd op een straatwagen. Die andere komt al helemaal niet in mijn boekje voor.Redem00 schreef:Zo, 3e sessie dan maar met 3 volbloed racers![]()

- Ferrarifan
- Contacteer:
Sow, jij laat er geen gras over groeien zeg! Mooie modellen 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Ik w8 alleen nog op de 375 Plus van BBR dan is het weer even afgelopen.
Met de BBR erbij heb ik 42 1:18 Ferrari modellen
Met de BBR erbij heb ik 42 1:18 Ferrari modellen

heerlijke ferrari modellen hiero en de 250 gto blijf een topper.
- Mr. Dj M.
Dikke verzameling, die 410 SuperAmerica blijft mooi en zeker het schaalmodel is echt heel mooi afgewerkt 

Een hele prettige verzameling heb jij!
Zelfs een model dat ik ook nog graag zou willen hebben.
Zo zie je maar dat iedereen wel wat heeft wat een ander (nog) niet heeft. Zeer benieuwd naar wat er nog allemaal gaat komen.
Eerst maar weer wat sparen zo te zien...

Zelfs een model dat ik ook nog graag zou willen hebben.
Zo zie je maar dat iedereen wel wat heeft wat een ander (nog) niet heeft. Zeer benieuwd naar wat er nog allemaal gaat komen.
Eerst maar weer wat sparen zo te zien...

Ja, dure hobby maar zeker de moeite waard al dat moois om naar te kijken.
Welke heb ik die jij nog graag wilt hebben dan ????
Er gaan er zeker nog een aantal bijkomen, zeker zolang ze steeds nieuwe modellen blijven uitbrengen
Welke heb ik die jij nog graag wilt hebben dan ????
Er gaan er zeker nog een aantal bijkomen, zeker zolang ze steeds nieuwe modellen blijven uitbrengen

-
- Moderator
Dat ziet er goed uit.
De 250 GTO is natuurlijk een van de allermooiste auto' s die ooit op deze aardbol heeft rondgereden.
De 575 mag er trouwens ook erg wezen, heerlijk model met schitterende details en een zeer goed kwaliteitsniveau
Ik hoop alleen dat ze nog eens een GT-versie gaan brouwen van de F430. Bij voorkeur van Risi.
Heb je trouwens een vitrinekast op het oog? Plankjes lijken mij toch vrij stoffig
De 250 GTO is natuurlijk een van de allermooiste auto' s die ooit op deze aardbol heeft rondgereden.

De 575 mag er trouwens ook erg wezen, heerlijk model met schitterende details en een zeer goed kwaliteitsniveau

Ik hoop alleen dat ze nog eens een GT-versie gaan brouwen van de F430. Bij voorkeur van Risi.
Heb je trouwens een vitrinekast op het oog? Plankjes lijken mij toch vrij stoffig

Dat stof daar baal ik van
Ik kan nog wel wat reorganisren in mijn computerkamer dan zou ik evt. een vitrinekast van 60 breed en 40 diep kwijt kunnen, wil dan wel een volledig glazen vitrinekast met verlichting dan kan ik daar mooi mijn mooiste en duurdere modellen in zetten.
Als iemand nog wat in de aanbieding heeft......

Ik kan nog wel wat reorganisren in mijn computerkamer dan zou ik evt. een vitrinekast van 60 breed en 40 diep kwijt kunnen, wil dan wel een volledig glazen vitrinekast met verlichting dan kan ik daar mooi mijn mooiste en duurdere modellen in zetten.
Als iemand nog wat in de aanbieding heeft......
-
- Moderator
Verlichting zou ik wel mee oppassen. Veel vitrinekasten hebben spots waar de lak niet zo blij van wordt.
Een andere optie is om de bakken aan te schaffen zoals Wousmous die ook heeft.
Stofvrij en toch stapelbaar

Een andere optie is om de bakken aan te schaffen zoals Wousmous die ook heeft.
Stofvrij en toch stapelbaar