Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hele mooie verzameling , die emblemen heb je mooi gefixed . Misschien is 't beter om gewoon een C36 straatauto te kopen i.p.v. een perfecte medical car op te offeren, zo heel super duur zijn ze nu ook weer niet .
andre schreef:Inderdaad een mooi MB collectie , al zie ik dat bij
veel modellen de ster ontbreekt op de motorkap.
Zonde
klopt, maar, dat heb ik niet gedaan zo heb ik ze gekocht, daardoor best veel korting gehad, zo'n mini stukje plastic scheelt al snel €10 en weetje, ondanks dat ik altijd op details let en een ontzettend grote Benz fan ben stoord het me vreemd genoeg niet. eens tellen: ik heb 3 benzen mét ster, en 2 zonder + die maybach, dus de helft zegmaar die ze hoort te hebben heeft ze niet
En nu staan ze er wel weer op (bijvoorbeeld bij de Maybach), dus dat bedoelde ik
AutoArt, Minichamps, Kyosho, HotWheels enzovoort in 1:18