Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tja, qua verhoudingen is het model wel prima. Afwerking laat nog wat te wensen over (althans bij dit model) : deurstijl is slecht afgewerkt, kentekenplaten
te groot, kleurverschil tussen stalen body en plastic (:shock:) bumper... Dan is de Audi A6 Avant van Norev echt 100x beter
Die wil ik binnenkort ook nog kopen Helaas is tie niet zo goed te verkrijgen
Btw: de prijs van Norev ligt inderdaad lager, maar niet extreem ofzo; voor dat geld heb je ook 2 maisto's
AutoArt, Minichamps, Kyosho, HotWheels enzovoort in 1:18
Ik heb die Cayenne eigenlijk alleen erbij gekocht omdat ie in de aanbieding was en ik nog wel een 'lompe' auto wilde voor m'n toekomstige diorama.
Voor deze rol zit ik ook nog te azen op een ML of GL (bij voorkeur zwart) van Minichamps Iemand nog één over?
Maarten Mercedes schreef:Da siehst ja sehr gut aus
Mooi interieur in de C en in de 3
Ja, is zeker mooi! De C is nog veel mooier dan ik verwacht had. Ik heb ook de Maybach van AA, maar deze C overtreft hem qua detail
Het rode van de BMW misstaat hem zeker niet, helemaal in combi met antraciet exterieur; sportief en chique:D
Holy shit, dat is lang geleden dat ik hier iets heb achtergelaten! :O
Natuurlijk spaar ik nog steeds auto's, maar heb weinig tijd gehad om dit forum te volgen..Helaas. Maar ik ben terug!
In de tussentijd zijn er een aantal auto's bijgekomen, waaronder deze:
Het dealermodel van Mercedes-Benz, de E-klasse, geproduceerd door Minichamps in 1/18
Hier wat foto's van dit fantastische model!
Misschien moet ik ook maar weer eens iets plaatsen hier
Sinds de laatste update zijn er denk ik wel 30 auto's bijgekomen in mijn collectie
Onder andere:
Otto Audi RS6 Avant
Kyosho Audi A8
Minichamps Audi A4
Ricko Alfa 147
Minichamps Mercedes SLS AMG
Minichamps Mercedes R-klasse
HotWheels Ferrari 248 F1 Schumi
AutoArt Maybach 62
En zo kunnen we nog wel ff doorgaan