Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bunno schreef:Mensen... ik ben radicaal an koers veranderd. Het wordt een minichamps sls amg
Was al lang van plan om hem rond deze tijd te gaan kopen, toen was ie al verkocht. Had er veel spijt van... en nu staat ie weer te koop. Gelijk geboden en gekocht
zo moet dat! laat die foto's maar snel komen
btw, sealed body's wegen (meestal) ook niet veel maar zijn wel erg mooi
grts bram
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
bugatti schreef:lopen bij jou ook de achterwielen aan op de wielkassen?
Ja! Met heel veel moeite draaien ze (achteruit kan helemaal niet) Heel hinderlijk. Ik wist niet dat dat komt omdat ie aanloopt, dacht dat het gewoon plakkerig was of zoiets
Ik vind dat ie bij de voorwielen extreem laag is, zat erover te denken om hem daar zelf iets te verhogen.
Mooie update deze SLS, mooie auto om te zien.
Misschien is het een tip een statiefje te kopen zodat je camera goed stil staat tijdens het fotograferen, en probeer de foto's te nemen als er voldoende ligt is.
mooi model en de kleur staat hem ook erg goed.
voor goede foto's moet je goed licht hebben en je camera stil houden of ergens op zetten stapeltje boeken of een statief.
En natuurlijk de Macro modus aan!
Zorg vooral voor goed licht, daglicht via een raam maar ook licht van een lamp.
Ik prefereer altijd buitenfoto's, omdat je dan altijd de auto zo echt mogelijk kan laten lijken.
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's! 680 Pk op de Achterwielen!