2 CV-6 Club update van Brigitte, Palmabak eindresultaat
- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Eindelijk mijn 2 CV-6 Club gekocht!
Het is een schitterend exemplaar. Leuk dat je je droom werkelijkheid kunt maken. 

Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Ik bedoel ook niet dat je er niet in past, maar rijden met open dak is heerlijk om te doen. Alleen wordt je zo nat met regenPeter Parker schreef:plus encore un jour!
John ik pas echt wel in de eend met het dak dicht. Hoogstens bij een verkeersdrempel maak ik een deukje in het dak als bij die eend van Kuifje
http://i13.photobucket.com/albums/a278/ ... 0115-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Vanmiddag heeft Brigitte een broche van me gekregen. Je moet haar voor je winnen. Mocht iemand de ANWB versie van 6 cm hoog hebben, ik ruil hem voor die van 11 cm hoog of doe een aanbod!

staat strak
Hopelijk krijg je snel de blauwe , want die mist wel in het geheel. Heb je roestvrijstalen boutjes en moertjes gebruik? 

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
jonnoT schreef:staat strakHopelijk krijg je snel de blauwe , want die mist wel in het geheel. Heb je roestvrijstalen boutjes en moertjes gebruik?

Het blijft een prachtige wagen Peter

- Jolly Club
Brigitte
Vanwaar juist die naam Peter?
Leuk nostalgisch accentje. Typisch zo'n jaren '70 verschijnsel dat helemaal uit het straatbeeld is verdwenen.

Leuk nostalgisch accentje. Typisch zo'n jaren '70 verschijnsel dat helemaal uit het straatbeeld is verdwenen.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Jolly Club schreef:BrigitteVanwaar juist die naam Peter?

Mijn vrouw kwam op die naam. Ik zocht een Franse naam en wie is nou Franser dan Brigitte Bardot. Ze heeft in een film gespeelt "La bride sur le cou" waarin ze als een idioot door het Franse verkeer rijdt in een 2CV, dus dat was ook al kloppend.
http://youtu.be/txwMP9nOpGY" onclick="window.open(this.href);return false;
Daarbij heeft mijn Brigitte van die mooie spatborden en met enige fantasie zie je daar heupen en borsten in...
Kweet het, ben rijp voor een opname

Peter,ben fan van de 2cv maar ook van B.B,heb er zelfs een boek van,over haar leven...het blijft één van DE mooiste vrouwen...Hopelijk krijgen we vlug een update van je 2cv fotos... 

Wat heeft die knul toch een fantasie
Dat Birgitte Bardot de inspiratie voor de naam was , lag al wel in de lijn der verwachting . Alleen jammer dat de eens zo mooie wulpse schoonheid aftakkelde tot een doorgedraaide dierenactiviste 

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
We takelen allemaal af John, maar de tijd stilzetten is soms een zegen. Voor BB is dat de jaren 60-70 en daarna haken we een beetje af.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Dat is toch 5-6 mei meen ik?
- Jolly Club
Kende het fragment niet, is zelfs van voor mijn tijd. Maar wetende dat jij je op soortgelijke wijze door het Purmerendse beweegt, had je geen betere naam kunnen kiezen.Peter Parker schreef: ...wie is nou Franser dan Brigitte Bardot. Ze heeft in een film gespeelt "La bride sur le cou" waarin ze als een idioot door het Franse verkeer rijdt in een 2CV, dus dat was ook al kloppend.
...Daarbij heeft mijn Brigitte van die mooie spatborden en met enige fantasie zie je daar heupen en borsten in...
Kweet het, ben rijp voor een opname

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Helemaal juist! Ik ga echt weer proberen er dit jaar weer bij te zijn!Peter Parker schreef:Dat is toch 5-6 mei meen ik?

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ik hoor er super verhalen over. Een soort NAMAC voor Citroen liefhebbers, waar je gepast geld mee moet nemen wil je je budget niet te boven gaat.