Geisha's Rollses, Bentley's en Jaguars update 31/7
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Geisha's Rollses, Bentley's en Jaguars update 28/5
Ik vond het zilvergrijs beter staan om eerlijk te zijn. Echter is het wel weer een leuke aanwinst. 

Dank voor je reactie.Ricardo schreef:Ik vond het zilvergrijs beter staan om eerlijk te zijn. Echter is het wel weer een leuke aanwinst.
De keuze voor de kleur is mede ingegeven door het feit dat ik al 2 (verschillende) zilvergrijze in de verzameling heb.
Ik kies er bewust voor om naast de "standaard/af fabriek" kleuren wat versies te doen die alleen maar door
eigen modificaties gemaakt kunnen worden omdat Solido die zelf niet kon bieden, doch de realiteit geen geweld aan doen.
Zie hieronder nog wat voorbeelden van dit "huisvlijt".

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
NEO heeft ook net weer een fraai model uitgebracht:

Re: Geisha's Rollses, Bentley's en Jaguars update 4/6
Geweldig die Neo's. Absoluut heel mooi.
Heb jl. zaterdag op de Namac beurs het een ander weten te bemachtigen.
Zo vond ik o.a. 4 Solido "wrakjes" voor slechts € 5,50 en daaruit is deze alvast tevoorschijn gekomen:

Ook vond ik tegen een zeer aantrekkelijke prijs deze Rextoys Rolls Royce Phantom 4:
Deze versie is die van Generaal Franco.

En tot slot deze crème kleuring Jaguar SS 2,5 ltr. van Oxford:

Heb jl. zaterdag op de Namac beurs het een ander weten te bemachtigen.
Zo vond ik o.a. 4 Solido "wrakjes" voor slechts € 5,50 en daaruit is deze alvast tevoorschijn gekomen:

Ook vond ik tegen een zeer aantrekkelijke prijs deze Rextoys Rolls Royce Phantom 4:
Deze versie is die van Generaal Franco.

En tot slot deze crème kleuring Jaguar SS 2,5 ltr. van Oxford:

Wat een schitterende en unieke collectie, mede door de persoonlijke modificaties, is dit toch
Genot om naar te kijken! 

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
Basselijn schreef:Wat een schitterende en unieke collectie, mede door de persoonlijke modificaties, is dit tochGenot om naar te kijken!
Dank u zeer voor deze sympathieke woorden.
- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Re: Geisha's Rollses, Bentley's en Jaguars update 5/6
De Oxford uit de vorige update. 

- djtiesto8
- Schaal: 1:32
Re: Geisha's Rollses, Bentley's en Jaguars update 13/6
Leboncoin, het Franse 'Marktplaats'; altijd extra speciaal om je modellen op zo'n manier te verkrijgen. Heb zelf ook weleens in het buitenland (Polen) gekocht en laten verzenden. De herinnering aan de aanschaf van zulke modellen zijn vaak bijna net zo waardevol als het model zelf. Leuk model. 

Dank je djtiesto8.
Ik scharrel werkelijk langs alle markt sites van Korea tot Argentinië, van Australië tot Canada om mijn verzameling(en) aan te vullen.
Zo had ik een verzameling Oasis CD's uit landen als Rusland, Filipijnen, Indonesië, Brazilië, Israël, Turkije, Zuid Afrika, Japan en nog veel, veel meer.
Inderdaad heel spannend, vooral wanneer bijvoorbeeld een CD uit Rusland 2,5 maand onderweg is..............
Ik scharrel werkelijk langs alle markt sites van Korea tot Argentinië, van Australië tot Canada om mijn verzameling(en) aan te vullen.
Zo had ik een verzameling Oasis CD's uit landen als Rusland, Filipijnen, Indonesië, Brazilië, Israël, Turkije, Zuid Afrika, Japan en nog veel, veel meer.
Inderdaad heel spannend, vooral wanneer bijvoorbeeld een CD uit Rusland 2,5 maand onderweg is..............

Mooie collectie! 

- djtiesto8
Klinkt goed! Gebruik je dan Paypal of maak je 't geld over naar een IBAN-nummer?
Zou je wat 'marktplaats'websites uit het buitenland kunnen pm'en of hier plaatsen? Ik ben zeker geïnteresseerd.
Zou je wat 'marktplaats'websites uit het buitenland kunnen pm'en of hier plaatsen? Ik ben zeker geïnteresseerd.

Ik gebruik paypal, IBAN/BIC betaling of gewoon mijn Mastercard.djtiesto8 schreef:Klinkt goed! Gebruik je dan Paypal of maak je 't geld over naar een IBAN-nummer?
Wat de sites betreft Ebay is natuurlijk een hele grote bron, als je bijvoorbeeld via Ebay US op het vlaggetje onderaan de pagina clickt, krijg je heel veel landen die je individueel kunt benaderen, dat is wat fijnmaziger dan wereldwijd zoeken.
Zie hier:

Voor Japan zoek ik op Yahoo Auction:
http://auctions.yahoo.co.jp/" onclick="window.open(this.href);return false;
In Duitsland heb je nog Auvito:
http://www.auvito.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
In Denemarken, Den Bla Avis:
http://www.dba.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
In Nieuw Zeeland, Trade Me:
http://www.trademe.co.nz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk ook eens op Gumtree:
http://www.gumtree.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
En natuurlijk Craigslist:
http://www.craigslist.org/about/sites" onclick="window.open(this.href);return false;
Me dunkt je hebt nu wel wat te doen.
- djtiesto8
Dankje, ik zal de websites op een rustig moment eens goed bekijken.