Aficionado's sterren ensemble Double Update
Re: Aficionado's sterren ensemble 1:18 23 janu update
De rode Plymouth heb ik ook besteld inmiddels, voor dat geld kun je ze niet laten staan! Bedankt voor de tip!
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Mooie update, geld ook voor je accessoire sets
- alain_1978
Enkele mooie updates hier. De GTO Judge ziet eruit als een echte muscle car. De power druipt eraf
Garage accessoires zijn altijd goed
Garage accessoires zijn altijd goed
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- aficionado
Re: Aficionado's sterren ensemble 1:18 8 febr update
Voor de reacties. Ech wel leuk!
Volgende updates..
Geen Muscle deze, maar wel op en top Amerikaans. Pick-up truck. De eerste die ik zou kopen moest een Ford F100 zijn
ERTL
De paarse Ford F100 ( 56PU) deze is zonder OVP gekocht door mij, wist niet dat het vervolgens in een bladzijde van de krant en in een te grote, slappe doos zou worden opgestuurd Dus.. Achterbumper en één vd voorwielen afgebroken
Gelijmd, bumper moet nog een keer helaas..
Wel een kekke kleurtje imho
Deze zat gelukkig wel in de OVP
Slammed Ford F100 ( Scrape) Deze zou ik niet erg vinden om 1/1 te hebben trouwens.. Nummertje 423/5000
Saampies
Andere verkoper
Highway 61
1957 Chevy C-10 pick up burgun( Fired Up) de kleur lijkt op één van mijn favoriete kleuren Candy Red Tsja wat kan ik ervan zeggen? Afwerking en alles is echt mega! Antenne enzo
By the way, bij de ERTL's kan dit ook open
En nu tijd voor iets geks..
Highway 61
1972 Chevy Fleetside Pickup Eagle ( Flyn-Hi, zal op de staat vd ontwerper te maken hebben tijdens het verzinnen van dit model)
En ook saampies
And last but zeker niet least
Ik had de rode en nu ook de groene ( ik vind de groene meer BadAss )
Highway 61
1965 Plymouth Belvedere ( Mean-GRN)
Leuk stel
Volgende updates..
Geen Muscle deze, maar wel op en top Amerikaans. Pick-up truck. De eerste die ik zou kopen moest een Ford F100 zijn
ERTL
De paarse Ford F100 ( 56PU) deze is zonder OVP gekocht door mij, wist niet dat het vervolgens in een bladzijde van de krant en in een te grote, slappe doos zou worden opgestuurd Dus.. Achterbumper en één vd voorwielen afgebroken
Gelijmd, bumper moet nog een keer helaas..
Wel een kekke kleurtje imho
Deze zat gelukkig wel in de OVP
Slammed Ford F100 ( Scrape) Deze zou ik niet erg vinden om 1/1 te hebben trouwens.. Nummertje 423/5000
Saampies
Andere verkoper
Highway 61
1957 Chevy C-10 pick up burgun( Fired Up) de kleur lijkt op één van mijn favoriete kleuren Candy Red Tsja wat kan ik ervan zeggen? Afwerking en alles is echt mega! Antenne enzo
By the way, bij de ERTL's kan dit ook open
En nu tijd voor iets geks..
Highway 61
1972 Chevy Fleetside Pickup Eagle ( Flyn-Hi, zal op de staat vd ontwerper te maken hebben tijdens het verzinnen van dit model)
En ook saampies
And last but zeker niet least
Ik had de rode en nu ook de groene ( ik vind de groene meer BadAss )
Highway 61
1965 Plymouth Belvedere ( Mean-GRN)
Leuk stel
Laatst gewijzigd door aficionado op zo 09 feb 2014 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- alain_1978
Mooi aanwinsten hier! Die pick-ups van Highway 61 zijn erg mooi voor hun prijs. Ik heb de rode enkele maanden geleden ook aangeschaft.
De Plymouth ziet er inderdaad in het groen beter uit dan in het rood. Prachtig motordetail zo te zien!
Jammer dat die paarse pick-up F100 zo slecht ingepakt was. Is altijd jammer dat je als verzamelaar zoiets binnenkrijgt.
Getuigd van gebrek aan respect door de verkoper. Hopelijk kan je het nog herstellen.
De Plymouth ziet er inderdaad in het groen beter uit dan in het rood. Prachtig motordetail zo te zien!
Jammer dat die paarse pick-up F100 zo slecht ingepakt was. Is altijd jammer dat je als verzamelaar zoiets binnenkrijgt.
Getuigd van gebrek aan respect door de verkoper. Hopelijk kan je het nog herstellen.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- schuifelhoofd
- Contacteer:
Die HW61 pickups zijn super (ik kan het weten, ik heb deze ook en de matzwarte )
De Belvederes zien er cool uit. Heeft de rode ook zo'n gepersonaliseerde nummerplaat?
De Belvederes zien er cool uit. Heeft de rode ook zo'n gepersonaliseerde nummerplaat?
http://www.scale18.com/cgi-bin/page/webuser/260 GOT LIST voor mijn collectie
- NetForce84
- Moderator
Zeer knappe update
Inderdaad spijtig van het model zonder OVP.
Hopelijk kan je het nog makkelijk herstellen.
Ik probeer, als ik 2dehandsmodellen koop, altijd te kopen met OVP en als ik het niet lukt, proberen om het model bij de verkoper af te halen.
Ik heb hier zelfs al modellen, mét OVP gehad die ik heb moeten herstellen omdat de achterspoiler was losgekomen en zelf als een voorruit moeten herstellen, of kleine antennetjes die waren afgebroken.
Altijd spijtig natuurlijk als je zoiets meemaakt.
Inderdaad spijtig van het model zonder OVP.
Hopelijk kan je het nog makkelijk herstellen.
Ik probeer, als ik 2dehandsmodellen koop, altijd te kopen met OVP en als ik het niet lukt, proberen om het model bij de verkoper af te halen.
Ik heb hier zelfs al modellen, mét OVP gehad die ik heb moeten herstellen omdat de achterspoiler was losgekomen en zelf als een voorruit moeten herstellen, of kleine antennetjes die waren afgebroken.
Altijd spijtig natuurlijk als je zoiets meemaakt.
- peugeot-gek
zeer mooie update hier,is inderdaad jammer dat je een model thuis krijgt die dan is beschadigd is door slecht te verpakken.
Maar met een drupje lijm kan je al veel doen.
Doe zo voort want je heb al een mooie collectie.
Greetz
Maar met een drupje lijm kan je al veel doen.
Doe zo voort want je heb al een mooie collectie.
Greetz
Wat zijn oude wagens toch leuk.
kan me alleen maar aansluiten bij bovenstaande commentaren
super update
spijtig van de beschadigingen
super update
spijtig van de beschadigingen
Hele mooie update met deze modellen Echt smullen geblazen
Weer een dikke line-up! Heb de oranje/rode Belvedere inmiddels zelf ook!
Het groen van de Belvedere ziet er heel goed uit!
Mooie aanwinsten
- Ferrarifan
- Contacteer:
Veel Amerikaans geweld weer hier, leuk om te zien
Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl