Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Hey bedankt iedereen, Dit is echt wel een model van de lange adem zene. Al die photoetch dingen vragen een hoop geduld.
Hier nog 2 foto's voor ie in de vernis gaat
Nou een vloek om te zien is t iig niet wat komen die carbon accenten toch mooi uit bij dat oranje, vooral bij de koplampen en die deuren werkelijk prachtig gedaan!
proficiat met het uiteindelijke resultaat ik vind dit echt de max nu nog ene maken als street uitvoering en ik denk dat er hier veel jaloers zullen zijn waaronder ikke
Ik heb je ombouwproject verplaatst naar de Kennis Bank. Bedankt voor je bijdrage.
De foto's heb ik op onze server geplaatst, de originele foto's kun je als je wilt van je eigen server verwijderen.