Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Special Models schreef:BRRRRRR Schumacher in je verzameling is bijna hetzelfde als spam op je computer
daar ben ik het nu niet mee eens ,en dat wil wat zeggen want iedereen die mij al wat kent weet dat ik geen schumacher fan ben ,en dat is dan nog beleefd gezegt ,maar als formule 1 fan kan je toch niet schumacher over het hoofd zien in een verzameling toch
Je hebt gelijk.
Om eerlijk te zijn ik heb er ook ene van Schumi.
De towerwings omdat je niet om die Duitser heen kan.
Maar ik vind het een onsympathieke kerel en daarom denk ik dat ik er niet te veel van wil hebben.
Maar vind het absoluut knap wat die in z`n carieere heeft gepresteerd.
Special Models schreef:Je hebt gelijk. Om eerlijk te zijn ik heb er ook ene van Schumi. De towerwings omdat je niet om die Duitser heen kan. Maar ik vind het een onsympathieke kerel en daarom denk ik dat ik er niet te veel van wil hebben. Maar vind het absoluut knap wat die in z`n carieere heeft gepresteerd.
van dat onsympathiek ben ik volkome mee eens,maar toch heb ik al zijn wagens ,anders zou mijn verzameling een heel groot gat hebben
Ja maar jij hebt een MEGA verzameling.
Bij mij houd de teller op bij een dikke 500 modellen.
Maar ik zal er eens over denken of nog eens een keer wat koop van die Duitser .
Ik heb liever de Nederlanders in m`n verzameling
Special Models schreef:Ja maar jij hebt een MEGA verzameling. Bij mij houd de teller op bij een dikke 500 modellen. Maar ik zal er eens over denken of nog eens een keer wat koop van die Duitser . Ik heb liever de Nederlanders in m`n verzameling
Hij is mooi hoor Muiter...
Ik heb er toch een hele tijd bij staan kijken en wist eigenlijk niet of ik hem wel zou willen hebben....ik heb nog zitten twijfelen of ik mee ging bieden...